قورت دادن گردنبند 40 سانتی حین دعوای خانوادگی!

به گزارش مجله آرنا، زن چینی در عملی عجیب حین یک دعوای خانوادگی اقدام به پاره کردن گردنبند طلای 16 اینچی (40 سانتی متری) خود کرد و آن را قورت داد.

قورت دادن گردنبند 40 سانتی حین دعوای خانوادگی!

به گزارش خبرنگار، زن میانسال چینی که در یک دعوای خانوادگی اقدام به قورت دادن یک گردنبند طلای 16 اینچی (40 سانتی متری) نموده بود در بیمارستان مورد عمل جراحی نهاده شد. کیو ژیایینگ 52 ساله که اهل بینژو استان شاندونگ چین است در تاریخ 1 می پس از آنکه معین شد این گردنبند طلای طویل را قورت داده است بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

بنا به گفته اعضای فامیل این زن، او پس از یک جدال لفظی خانوادگی ناگهان گردنبند خود را پاره کرد و در مقابل چشمان آن ها اقدام به قورت دادن آن کرد. پزشکان بیمارستان مردم در بینژو با انجام آزمایش ایکس ری این گردنبند را در دخل معده این زن پیدا کردند. یکی از پزشکان به خانواده این زن گفت: با وجود آنکه وضعیت این زن مساعد است، اما اگر ما فوراً گردنبند را خارج نکنیم ممکن است دستگاه گوارش او آسیب ببیند و دچار خونریزی معده و خطرات دیگر گردد.

این پزشک همچنین تاکید نمود به دلیل آنکه در انتهای گردنبند قلاب وجود دارد این عمل جراحی ریسک بیشتری در مقایسه با سایر عمل های جراحی مشابه دارد.

جراحان این بیمارستان با استفاده از دو پنس جراحی این گردنبند را از داخل معده این بیمار خارج کردند. بنا به گفته پزشکان، در این عمل جراحی به دستگاه گوارش این زن آسیبی وارد نشده است. خانم کیو اکنون از بیمارستان مرخص شده است.

لازم به ذکر است؛ هنوز علت جدال و درگیری این زن با خانواده و اقوامش معین نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 114

به "قورت دادن گردنبند 40 سانتی حین دعوای خانوادگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قورت دادن گردنبند 40 سانتی حین دعوای خانوادگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید