نقص فنی عجیب تلویزیون های تی سی ال در ایران

به گزارش مجله آرنا، عده ای از خریداران مدل های مختلف تلویزیون تی سی ال در ایران می گویند از حدود یک هفته قبل نمی توانند به علت نقص فنی از خدمات مبتنی بر اینترنت تلویزیون خود استفاده نمایند.

نقص فنی عجیب تلویزیون های تی سی ال در ایران

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت مجله آرنا، مشکل مذکور پس از آن اتفاق افتاده که سیستم عامل اندروید تی وی نصب شده بر روی بعضی مدل های تلویزیون تی سی ال در ایران برای به روزرسانی اتوماتیک اقدام می نماید. اما در حین این به روزرسانی بخش دسترسی به اپ استور تلویزیون و تمامی اپلیکیشن های نصب شده بر روی آن از دسترس خارج می شوند. در نتیجه کاربران امکان استفاده از برنامه های چندرسانه ای پخش فیلم و سریال، اتصال گوشی به تلویزیون، اجرای بازی های مختلف و غیره را نخواهند داشت.

خریداران تلویزیون های تی سی ال می گویند پس از تماس با بخش پشتیبانی شرکت مادیران و طرح مشکل، ابتدا از آنها خواسته می شد تا برای مدتی دوشاخه برق را بکشند یا با بازگشت به تنظیمات اولیه کارخانه این مشکل را حل نمایند. اما این راه چاره ها بی نتیجه بوده و بعد از مدتی معین شد علت این نقص فنی، اختلالات ناشی از به روزشدن سیستم عامل اندروید تی وی است.

هنوز معین نیست آیا محدودیتی در زمینه استفاده از سیستم عامل اندروید تی وی بر روی تلویزیون های تی سی ال در ایران از سوی شرکت چینی اصلی سازنده این تلویزیون ها اعمال شده یا ممنوعیت استفاده از سیستم عامل اندروید توسط گوگل بر روی محصولات الکترونیک چینی موجب شده تا کاربران ایرانی با این مشکل عجیب روبرو شوند.

در این بین شرکت مادیران هنوز نتوانسته راه چارهی برای مشکل یادشده ارائه کند و فعلاً از کاربران تلویزیون های تی سی ال خواسته تا دستگاه های خود را به اینترنت وصل ننمایند تا از وقوع مسائل بیشتر جلوگیری گردد. زیرا در مواردی کاربران به علت همین مشکل امکان تماشای برنامه های شبکه های تلویزیونی داخلی به شکل عادی را هم از دست داده اند. بعضی از این افراد با حضور در شبکه های اجتماعی نسبت به این مشکل اعتراض نموده و از مادیران خواسته اند تا هر چه سریع تر نقص فنی مذکور را رفع کند.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1538

به "نقص فنی عجیب تلویزیون های تی سی ال در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقص فنی عجیب تلویزیون های تی سی ال در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید