6 گوشی مالی برتر هواوی؛ معرفی مدل های پرطرفدار بازار

به گزارش مجله آرنا، هواوی یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین فراوریکنندگان گوشی های هوشمند در بازار است که محصولات متنوعی را از زمانی که سیستم عامل اندروید وجود داشته، در اختیار کاربرانش قرار می دهد. با اینکه تحریم های آمریکا علیه این شرکت چینی همچنان ادامه دارد، اما هواوی کماکان به فراوری گوشی های هوشمند پیشرفته و مالی ادامه می دهد. در این میان، گوشی های هوشمند مالی هواوی به علت ارائه قابلیت های منطقی و مناسب بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اگر از هواداران این برند هستید و قصد خرید یک گوشی قیمت مناسب و باکیفیت را دارید، با خبرنگاران در این مقاله همراه شوید تا شما را با 6 گوشی هوشمند مالی برتر و پرفروش هواوی در بازار آشنا کنیم.

6 گوشی مالی برتر هواوی؛ معرفی مدل های پرطرفدار بازار

از آنجایی که گوشی های هواوی از سرویس ها و اپلیکیشن های زیر مجموعه گوگل پشتیبانی نمی نمایند، شما می توانید با نصب اپلیکیشن Gspace در اپ گالری گوشی های هواوی، تحریم ها را دور بزنید و از اپ های مختلف گوگل استفاده کنید.

گوشی موبایل هواوی مدل nova 10 SE

اگر بودجه ای مناسب برای خرید گوشی هوشمند مالی برتر هواوی در نظر گرفته اید، به عنوان اولین گزینه، گوشی هوشمند هواوی مدل nova 10 SE را به شما معرفی می کنیم که از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد و سومین عضو خانواده nova 10 محسوب می گردد.

nova 10 SE طراحی بسیار مجذوب کننده و منحصر به فردی دارد و از ضخامت بسیار کم 7.4 میلی متری بهره می برد، بنابراین اگر ظرافت طراحی یک گوشی هوشمند مالی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، گوشی هوشمند هواوی مدل nova 10 SE می تواند رضایت شما را حداقل در این زمینه به خود جلب کند. هواوی در این گوشی هوشمند خود از یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی از جنس OLED استفاده نموده که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را نیز با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. بعلاوه چگالی تصویر نمایشگر این گوشی هوشمند به 395 پیکسل بر هر اینچ می رسد و حدود 88 درصد از پنل جلویی را نمایشگر این گوشی دربر گرفته است.

تراشه شش نانومتری اسنپدراگون 680 4G به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند انجام وظیفه می نماید که چهار هسته Cortex-A73 در آن با حدبیشتر فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با حدبیشتر فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازند. وظیفه پردازش تصاویر در این گوشی هوشمند مالی هواوی نیز بر عهده پردازنده گرافیکی Adreno 610 است که در انجام این کار، عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می گذارد. این تراشه قدرت پردازشی کامل برای اجرای بدون مشکل بیشتر اپ ها و بازی های سنگین با گرافیک میانه تا بالا را دارد و کاربران برای انجام این کار با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد.

6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی هوشمند قیمت مناسب هواوی در نظر گرفته شده که کاربران با توجه به احتیاجشان می توانند از بین آن ها دست به انتخاب بزنند. در پنل پشتی هواوی مدل nova 10 SE شاهد قرارگیری یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که سنسور اصلی آن دقتی 108 مگاپیکسلی دارد. سنسورهای ماکرو و اولترا آن نیز با دقت 2 و 8 مگاپیکسلی به تصویربرداری می پردازند. دوربین اصلی این گوشی مالی برتر هواوی قابلیت فیلم برداری 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه را به کاربران خود ارائه می دهد. بعلاوه نباید دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند را از قلم بیندازیم.

از لحاظ شارژدهی و باتری، این گوشی هوشمند هواوی عملکرد معمولی دارد و از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. اما به لطف پشتیبانی این گوشی از شارژر پرسرعت 66 واتی، کاربران می توانند در عرض حدود 25 دقیقه تا 80 درصد باتری این گوشی هوشمند را شارژ نمایند که برای یک محصول مالی، این آمار و ارقام بسیار خوب تلقی می گردد. رابط کاربری EMUI 12 4.2 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده است. از دیگر ویژگی های این گوشی هواوی می توان به حسگر اثر انگشت در فریم جانبی، بلوتوث نسخه 5.0 و پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همواره روشن اشاره نمود.

گوشی موبایل هواوی مدل nova 9 SE

نسل قبلی گوشی هواوی nova 10 SE، اگرچه حدود یک سال از زمان عرضه آن به بازار می گذرد، اما همچنان ارزش خرید بسیار بالایی در بازار گوشی های مالی دارد و رضایت حدود 85 درصدی خریدارانش در مجله آرنا ، این موضوع را به خوبی تأیید می نماید. گوشی هوشمند nova 9 SE به عنوان یک گوشی مالی برتر هواوی قابلیت های مناسبی را به کاربران ارائه می دهد.

این گوشی هوشمند مالی هواوی مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی از جنس LCD IPS است که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل به کاربران ارائه می نماید. حدبیشتر روشنایی این نمایشگر به 608 نیت می رسد که برای یک گوشی هوشمند مالی مناسب است. غول چینی جهانی فناوری پردازنده شش نانومتری اسنپدراگون 680 4G کوالکام را به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار داده که با همراهی Adreno 610

به عنوان پردازنده گرافیکی، از عهده اجرای همه اپلیکیشن ها و بازی های روز جهان با گرافیک میانه تا حد مناسبی بر می آید.

6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی پردازنده این گوشی مالی برتر هواوی را همراهی می نمایند تا دست کاربران برای انتخاب کانفینگ متناسب با احتیاج خود حسابی باز باشد. سیستم دوربین این گوشی هوشمند هواوی از چهار سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان نیز بهره می برد که در مجموع به عنوان یک گوشی هوشمند قیمت مناسب، عملکرد خوبی دارد. قابلیت فیلم برداری 1080P با حدبیشتر سرعت 30 فریم بر ثانیه در این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است. بعلاوه باید به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند میان رده اشاره کنیم که با کیفیت 1080P قابلیت فیلم برداری دارد.

یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هواوی مورد استفاده قرار گرفته که به یاری شارژ پرسرعت 66 واتی اش می تواند در عرض 20 دقیقه حدود 75 درصد و در عرض 30 دقیقه به طور کامل باتری این گوشی را شارژ کند. این گوشی از درگاه کارت حافظه میکرو SD نیز برای افزایش فضای ذخیره سازی کاربران پشتیبانی می نماید. سیستم عامل اندروید 11 به همراه رابط کاربری EMUI 12 روی این گوشی هوشمند مالی نصب شده است. قابلیت تشخیص چهره دوبعدی، اسکنر اثر انگشت ادغام شده با فریم جانبی و طراحی به شدت چشم نواز از دیگر ویژگی های خوب این گوشی مالی هواوی به شمار می رود.

گوشی موبایل هواوی مدل nova 11i

گوشی های هوشمند مالی هواوی نسبت به سایر گوشی های مالی موجود در بازار از طراحی بسیار شیک و مجذوب کنندهی بهره می برند و این موضوع در خصوص گوشی هوشمند مدل nova 11i این شرکت نیز به خوبی صدق می نماید. این گوشی محبوبیت خوبی میان کاربران پیدا نموده و با رضایت 100 درصدی خریدارانش در مجله آرنا همراه شده است.

این گوشی مالی برتر هواوی که اوایل سال 2023 راهی بازار شده، مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی از جنس LCD IPS است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و محتواهای ویدیویی را با رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. از دیگر قابلیت های نمایشگر این گوشی هوشمند باید پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتزی، حدبیشتر روشنایی تصویر 600 نیت، نسبت پنل به بدنه 90٪ و چگالی تصویر 385 پیکسل بر هر اینچ اشاره کنیم. رابط کاربری EMUI 13 روی این گوشی هوشمند مالی به صورت پیش فرض نصب شده است.

مغز متفکر این گوشی هوشمند مالی هواوی تراشه شش نانومتری اسنپدراگون 680 4G است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز Adreno 610 است که در دو گوشی معرفی شده قبلی نیز شاهد استفاده از آن بودیم. حضور این پردازنده در این گوشی، به کاربران این امکان را می دهد تا بیشتر اپ های به روز و سنگین را روی این گوشی هوشمند نصب و با گرافیک میانه به اجرای آن ها بپردازند.

اگرچه این گوشی هوشمند از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی نمی نماید، اما هواوی دو گزینه 128 و 256 گیگابایتی را برای حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم را برای این گوشی در نظر گرفته تا کاربران با توجه به احتیاج خود دست به انتخاب بزنند. هواوی روی پنل پشتی این گوشی هوشمند مجذوب کننده خود از یک سیستم دوربین دوگانه با طراحی خاص استفاده نموده که به طور کلی عملکرد بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می دهند. اول از همه باید به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی این گوشی اشاره کنیم که توانایی ضبط ویدیو با حدبیشتر کیفیت 1080P و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. یک دوربین 2 مگاپیکسلی عمق میدان نیز در ماژول دوربین به انجام وظیفه می پردازد.

دوربین سلفی گوشی هوشمند مدل nova 11i هواوی دقتی 16 مگاپیکسلی دارد و همچون دوربین اصلی با کیفیت 1080P و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری را انجام می دهد. اسپیکر استفاده شده در این گوشی از نوع مونو است و کیفیت معمولی دارد. یک باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند خوش قیمت هواوی در نظر گرفته شده که با شارژر پرسرعت 40 واتی اش در عرض مدت زمان 30 دقیقه، حدود 60 درصد شارژ می گردد. در نهایت باید به سنسور اثر انگشت تعبیه شده روی فریم جانبی این محصول باکیفیت اشاره کنیم که عملکرد مناسبی دارد.

گوشی موبایل هواوی مدل Y9a FRL-L22

سری Y گوشی های هواوی با داشتن مدل های با ویژگی های فنی متنوع در دسته بندی گوشی های مالی و ارزان بازار، هواداران زیادی را به سوی خود کشانده اند که گوشی Y9a، یکی از پرفروش ترین گوشی های این سری به شمار می رود. این گوشی که محصول سال 2020 هواوی است، ویژگی های مجذوب کنندهی را برای کاربرانی که علاقه مند به فیلم برداری هستند به همراه می آورد و حدود 88 درصد از خریدارانش در مجله آرنا ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد می دهند.

این گوشی مالی برتر هواوی مجهز به یک نمایشگر 6.63 اینچی از جنس TFT LCD است که از حدبیشتر رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می نماید و حدبیشتر روشنایی نمایشگر آن نیز به 400 نیت می رسد. این نمایشگر بعلاوه محتواهای تصویری را با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل به کاربران ارائه می دهد که برای یک گوشی در چنین بازه قیمتی کیفیت مناسبی محسوب می گردد. فریم و پنل پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است و از سیستم عامل اندروید 10(قابل ارتقاء به اندروید 12) و رابط کاربری EMUI 10.1 به صورت پیش فرض بهره می برد.

هواوی برای این گوشی مالی خود از پردازنده 12 نانومتری هلیو G80 مدیاتک استفاده نموده که به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 به انجام وظیفه می پردازند. این پردازنده برای انجام کارهای سبک می تواند انتظارات را برآورده کند، اما برای پردازش های سنگین نمی تواند رضایت شما را جلب کند. 8 یا 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که کاربران می توانند متناسب با احتیاج خود دست به انتخاب بزنند. این گوشی از کارت حافظه حدبیشتر 256 گیگابایتی نیز برای افزایش فضای ذخیره سازی پشتیبانی می نماید.

سیستم دوربین این گوشی هوشمند مجهز به چهار سنسور است که درون یک ماژول دایره ای شکل در بدنه پشتی به چشم می خورند. دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی این گوشی تعبیه شده که در کنار آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان نیز دیده می شوند. در شرایط نوری مناسب، می توانید عکس های نسبتا باکیفیتی را با این دوربین ها ثبت کنید. گل سرسبد ویژگی های سیستم دوربین این گوشی، پشتیبانی از قابلیت فیلم برداری 4K با حدبیشتر سرعت 30 فریم بر ثانیه است که برای یک گوشی هوشمند مالی، مشخصه مجذوب کنندهی به شمار می رود.

بعلاوه نباید دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مبتنی بر مکانیسم پاپ آپ این گوشی را از قلم بیندازیم. یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی نیز در این گوشی هوشمند مالی هواوی وجود دارد که با شارژر سریع 40 واتی داخل جعبه، ظرف نیم ساعت تا 70 درصد شارژ می گردد. این گوشی هوشمند از جک 3.5 میلی متری صدا نیز پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل هواوی مدل nova Y70

سری nova گوشی های هوشمند هواوی تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند و nova Y70 هم یکی از همین گوشی های هوشمند با طراحی چشم نواز و باتری فوق العاده قدرتمند است.

این گوشی مالی برتر هواوی مجهز به یک نمایشگر 6.75 اینچی از جنس TFT LCD است که از رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می نماید و از قابلیت های نسبتاً قابل قبولی نظیر رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 260 پیکسل بر اینچ نیز بهره می برد. نمایشگر این گوشی حاشیه های تقریباً باریکی دارد و همین نیز یکی از نقاط قوت آن به عنوان یک گوشی مالی محسوب می گردد.

هواوی از تراشه 14 نانومتری Kirin 710A به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند مالی استفاده نموده که قدرتمندترین هسته های آن با حدبیشتر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازند. این تراشه با پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 ترکیب شده که به طور کلی برای انجام کارهای روزمره و سبک به خوبی می تواند شما را همراهی کند، اما برای کارهای سنگین بهتر است روی آن حساب باز نکنید. حافظه رم این گوشی هوشمند مالی آنر صرفاً به 4 گیگابایت محدود شده، اما کاربران می توانند از بین 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی آن دست به انتخاب بزنند.

هواوی nova Y70 با رابط کاربری EMUI 12 مبتنی بر اندروید 11 در بازار به فروش می رسد. یک سیستم دوربین سه گانه درون یک ماژول دوربین استوانه ای شکل در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده که سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در شرایط نوری مناسب می تواند عکس های قابل قبولی ثبت کند. علاوه بر این، باید به سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی آن اشاره کنیم که کیفیت خیلی خوبی ندارد و جنبه تزئینی دارد. سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هم صرفاً کار راه انداز است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی مالی، عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد.

گل سرسبد ویژگی های این محصول به باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی آن مربوط می گردد که قادر است تقریبا 3 روز شما را همراهی کند. بعلاوه نباید پشتیبانی از سرعت شارژ 22.5 واتی این محصول را از قلم بیندازیم که در عرض حدود دو ساعت گوشی را به طور کامل شارژ می نماید. به طور کلی، اگر عمر باتری گوشی هوشمند، برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، هواوی nova Y70 ایده آل ترین گزینه برای شما خواهد بود.

گوشی موبایل هواوی مدل Y7 Prime 2019 DUB-LX1

در نهایت به معرفی و آنالیز یکی از گوشی های قدیمی، اما به یادماندنی و همچنان پرهوادار هواوی در بازار گوشی های مالی می پردازیم یعنی گوشی هوشمند Y7 Prime 2019. اکنون که حدود چهار سال از زمان عرضه این گوشی مالی برتر هواوی می گذرد، این گوشی توانسته رضایت بیش از 92 درصد از خریدارانش در فروشگاه مجله آرنا را جلب کند و به یکی از پرفروش ترین گوشی های هواوی در بازار تبدیل گردد.

گوشی هوشمند مالی Y7 Prime 2019 هواوی مجهز به یک نمایشگر تخت 6.26 اینچی از جنس IPS LCD است که از رفرش ریت 60 هرتزی پشتیبانی می نماید و تصاویر را با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند مالی خمیدگی کمی دیده می گردد که سعی شده از این خمیدگی برای راحت تر استفاده کردن از گوشی استفاده گردد. چیزی در حدود 80 درصد پنل جلویی این گوشی را نمایشگر پوشانده که حاشیه های معقولی نیز دارد. بعلاوه باید به تراکم پیکسلی 269 پیکسلی نمایشگر این گوشی نیز اشاره کنیم.

قلب تپنده این گوشی هوشمند پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 450 کوالکام است که به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 506، عملکرد مناسبی را برای انجام دادن کارهای سبک روزمره به کاربران ارائه می دهد و طبیعتاً برای استفاده های سنگین مناسب نیست. 64 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می نماید. دو دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی عمق میدان نیز در پنل پشتی این گوشی جای خوش نموده اند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 10 واتی از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار می رود.

اگرچه جایگزین های جدیدتری برای این گوشی هواوی در بازار به چشم می خورد، اما این محصول می تواند انتخاب ارزان قیمتی برای کاربران هوادار هواوی به جهت رسیدگی به امور روزمره باشد.

گوشی مالی برتر هواوی؛ سخن پایانی

در این مقاله، به آنالیز و معرفی 6 گوشی هوشمند مالی و باکیفیت هواوی پرداختیم. آیا شما تجربه استفاده از گوشی های هوشمند هواوی را دارید؟ بی صبرانه منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما در این رابطه هستیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1402 بروزرسانی: 28 مهر 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2220

به "6 گوشی مالی برتر هواوی؛ معرفی مدل های پرطرفدار بازار" امتیاز دهید

140 کاربر به "6 گوشی مالی برتر هواوی؛ معرفی مدل های پرطرفدار بازار" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 گوشی مالی برتر هواوی؛ معرفی مدل های پرطرفدار بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید