قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 28 اردیبهشت 1400

به گزارش مجله آرنا، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها در سایت ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به آگهی های مسکن و اجاره خانه را در شهر های تهران و شیراز و همچنین خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند، آنالیز می کنیم.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 28 اردیبهشت 1400

متوسط قیمت مسکن در غرب تهران

متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در استاد مشخص تهران 23 میلیون و 694 هزار تومان است و این رقم در مرزداران به 51 میلیون و 583 هزار تومان می رسد. به این ترتیب یک آپارتمان 80 متری در استاد مشخص یک میلیارد و 895 میلیون تومان و در مرزداران چهار میلیارد و 126 میلیون تومان قیمت دارد.

متوسط هزینه اجاره نشینی در غرب تهران

هزینه یک ماه اجاره نشینی در آپارتمان های 80 متری حوالی دریاچه چیتگر به طور متوسط 10 میلیون و 240 هزار تومان است. در حالی که مستاجران ساکن مرزداران برای چنین آپارتمانی 14 میلیون و 160 هزار تومان پرداخت می نمایند. البته باید این نکته را هم افزود که این رقم، حاصل مجموع اجاره بها و سه درصد از پول ودیعه یا همان پول پیش است.

متوسط قیمت مسکن در شیراز

متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در منطقه قصر الدشت 36 میلیون و 678 هزار تومان است. یعنی در قصر الدشت شیراز که از محله های قدیمی و گران قیمت این شهر محسوب می گردد، یک آپارتمان 80 متری نزدیک به سه میلیارد تومان قیمت دارد. رقمی که با آن می توان چنین آپارتمانی را در ستارخان تهران تهیه کرد.

هزینه اجاره نشینی در شیراز

اجاره یک اپارتمان 80 متری در قصر الدشت می تواند تا شش میلیون و 880 هزار تومان خرج روی مستاجران این محله بگذارد. در حالی که اجاره همین آپارتمان در شهرصدرا، دو میلیون و 320 هزار تومان هزینه خواهد داشت. یعنی اجاره بها قصر الدشت سه برابر شهرصدرا است.

خودرو های صفرکیلومتر

خودرو سیتروئن C3 که توسط شرکت سایپا مونتاژ می گردد، طی روز قبل به طور متوسط در سایت دیوار 840 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. قیمت های جدول زیر بر اساس آنالیز میدانی معاملات در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه داران و تماس های روزانه با فروشندگان استخراج شده است.

خودرو های دست دوم

کیا سراتو صفرکیلومتر حدود 780 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می گردد. اما مدل سال 97 این خودرو که بیشتر از 10 هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد، در سایت دیوار به طور متوسط 638 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1616

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 28 اردیبهشت 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 28 اردیبهشت 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید