لزوم بازگشایی دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهریورماه

به گزارش مجله آرنا، جلسه ستاد کرونا دانشگاه سیستان و بلوچستان در این دانشگاه برگزار و مقرر شد کلاس های عملی به صورت فشرده در شهریورماه برگزار گردد.

لزوم بازگشایی دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهریورماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه مجله آرنا، جلسه ستاد کرونا دانشگاه سیستان و بلوچستان در سالن کنفرانس سازمان مرکزی با حضور مسؤولان دانشگاه برگزار گردید. ضمن این جلسه فرهاد شهرکی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بر لزوم بازگشایی دانشگاه برای حدود 2500 دانشجو از شهریور ماه سال جاری به صورت 4 هفته فشرده به منظور انجام دروس عملی، آزمایشگاه ها و کارگاه ها بر اساس تقویم آموزشی تاکید نمود.

غلامرضا زمانیان معاون دانشجویی هم از ظرفیت های موجود و چالش های پیش رو در بحث اسکان و سلف سرویس با توجه به پروتکل های ابلاغی سازمان امور دانشجویان و لزوم کاهش ظرفیت اتاق ها پس از تخلیه و مهیا سازی آن در تیر و مرداد ماه توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه نمایندگان دانشکده ها هر کدام به صورت جداگانه دغدغه ها، مسائل و احتیاج های دانشکده های خود را بیان نموده و پیشنهاداتی را در مورد بازگشایی دانشگاه عنوان کردند.

همچنین خلیلی پور، دبیر ستاد کرونا دانشگاه نیز مواردی را در مورد سناریو های محتمل در زمان بازگشایی دانشگاه، ملزومات و سخت افزار های بهداشتی مورد احتیاج در زمان حضور دانشجویان و پروتکل های بازگشت به کار شاغلین اعلام کرد.

در خاتمه مصوب شد دانشجویان برای انجام فعالیت های مربوط به دروس عملی، آزمایشگاه ها و کارگاه های عملی آموزشی با توجه به برنامه مصوب و هماهنگ آموزشی از اول شهریور ماه به صورت 4 هفته فشرده در دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی سازمان امور دانشجویان حضور یابند. همچنین شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه ها و بازگشایی سلف سرویس با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های رسیده از سازمان امور دانشجویان به منظور حضور دانشجویان دارای دروس عملی در شهریور ماه تامین گردد. همچنین می بایست ملزومات و پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی سازمان امور دانشجویان آنالیز و مسائل موجود گزارش گردد و برای مرتفع نمودن این موارد در یک جلسه مجزا تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 970

به "لزوم بازگشایی دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهریورماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم بازگشایی دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهریورماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید