لیگ برتر فوتبال انگلیس ، شیاطین سرخ در آنفیلد زانو زدند

به گزارش مجله آرنا، تیم فوتبال لیورپول با رجحان دو بر صفر مقابل منچستر یونایتد یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداشت.

لیگ برتر فوتبال انگلیس ، شیاطین سرخ در آنفیلد زانو زدند

به گزارش مجله آرنا، در مهمترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس لیورپول در استادیوم خانگی خود آنفیلد با دوگل منچستر یونایتد را شکست دادتا همچنان رکورد ها را در این لیگ جابجا کند.

در نیمه اول این ملاقات ویرجیل فن دایک هلندی در دقیقه 14 روی ضربه کرنر الکساندر آرنولد با ضربه سر گل اول بازی را به ثمررساند. در این نیمه رجحان کامل از آن لیورپول بود و حتی به دوگل دیگر دست یافت که هردوی آنها ازسوی داور ویدیویی مردود اعلام شد. همچنین یک موقعیت عالی نیز توسط سادیو مانه با واکنش خوب دخیا به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم منچستر تغییراتی در ترکیب خود بوجود آورد اما بازهم نتوانست دروازه حریف را تهدید کند. در دقیقه 92 الیسون بکر دروازه بان لیورپول پایه گذار گل دوم تیمش شدوشروع مجدد او در زمین منچستر به محمد صلاح مصری رسید تا اوهم با یک فرفر عالی و ضربه ای تمام کننده گل دوم را به ثمر رساند. این گل صلاح را تا حدی به وجد آورد که پیراهنش را از تن در آورد و سپس به سوی طرفداران لیورپول رفت تا ابراز خوشحالی کند. البته داور به او کارت زرد را نشان داد.

با این پیروزی لیورپول با 64 امتیاز بدون رقیب در صدر جدول قرار گرفته است. منچستر سیتی نزدیک ترین رقیب لیورپول با یک بازی بیشتر 48 امتیازی است. لیورپول باگلزنی در این بازی در همه 22 بازی این فصلش دروازه حریفان را بازنموده است. اخرین بار در فصل 2001/02 آرسنال درتمام 38 بازی گلزنی نموده بود و به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال انگلیس دست یافته بود. در بازی دیگر امروز برنلی دوبریک لستر سیتی را شکست داد.

لیگ برتر انگلیس | لندنی های بدشانس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 641

به "لیگ برتر فوتبال انگلیس ، شیاطین سرخ در آنفیلد زانو زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال انگلیس ، شیاطین سرخ در آنفیلد زانو زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید