تور ارزان اروپا: افزایش گونه ای از سویه دلتا در بخش هایی از اروپا

به گزارش مجله آرنا، یک گونه فرعی از سویه دلتا باعث افزایش شماری از عفونت ها در انگلستان شده و در این کشور و سایر کشور ها تحت نظارت دقیق قرار گرفته است.

تور ارزان اروپا: افزایش گونه ای از سویه دلتا در بخش هایی از اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه اجتماعی مجله آرنا، به نقل از مدیسن نت، طبق گزارش محققان، در طول هفته 27 سپتامبر، نوع AY.4.2 حدود 6 درصد موارد ابتلاء به کووید 19 را در بریتانیا تشکیل داده و در جهت رو به رشدی واقع شده است.

علیرغم توسعه در انگلستان، مقامات این کشور هنوز آن را به عنوان یک مسئله نگران نماینده طبقه بندی ننموده اند.

در حالی که بعضی از کارشناسان عنوان نموده اند که AY.4.2 نسبت به نسخه اصلی دلتا، انتقال پذیری بیشتری دارد، اما هنوز تأیید نشده است.

فرانسوا بالوکس، کارشناس مؤسسه ژنتیک UCL در انگلستان، می گوید: AY.4.2 هنوز در موارد فراوانی نسبتاً پایینی واقع شده است، اما افزایش 10 درصدی قابلیت انتقال آن می تواند افراد بیشتری را مبتلا کند.

تعداد کمی از موارد ابتلاء به AY.4.2 نیز در دانمارک و ایالات متحده گزارش شده است.

دیپتی گورداسانی، مدرس ارشد اپیدمیولوژی در دانشگاه کووین مری لندن، می گوید: در بریتانیا، سویه دلتا خیلی سریع در عرض چند هفته توسعه یافت و از نوع آلفا تا تابستان پیشی گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد: این فرایند سریع را ما در اینجا نمی بینیم، و به نوعی نسبت کُندی را مشاهده می کنیم که نشان می دهد این قدرت انتقال خیلی زیاد نیست و فقط تا حدودی زیاد است.

با این حال محققان تاکید می نمایند زیرگونه تازه دلتا احتیاج به تحقیقات فوری دارد و برای شناسایی و تعیین کردن انواع تازه به سیستم های قوی احتیاج است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1783

به "تور ارزان اروپا: افزایش گونه ای از سویه دلتا در بخش هایی از اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: افزایش گونه ای از سویه دلتا در بخش هایی از اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید