ماجرای توییت جنجالی چهره مشهور فوتبال دنیا درباره ایران - کامبوج

به گزارش مجله آرنا، توییت جنجالی گری لینه کر اسطوره فوتبال انگلیس درباره پیروزی پرگل ایران مقابل کامبوج و حضور زنان ایرانی در استادیوم آنقدر جنجال به پا کرد که او در نهایت مجبور شد توییت خود را حذف کند.

ماجرای توییت جنجالی چهره مشهور فوتبال دنیا درباره ایران - کامبوج

ورزش سه نوشت: تیم ملی ایران در استادیوم آزادی در رقابت های مقدماتی جام دنیای 2020 به مصاف کامبوج رفت و پیروز شد با ارائه یک بازی برتر کامبوجی ها را با شکست سنگین 14-0 بدرقه کند. ولی آنچه این بازی را به یک بازی مهم در سطح دنیای تبدیل کرده و چشم رسانه های زیادی را از سراسر دنیا به استادیوم آزادی جلب کرده بود حضور زنان ایرانی در استادیوم برای تماشای بازی بود. حضوری که با بلیط فروشی اجرا شده و در نوع خود اتفاقی بود که برای اولین بار رخ می داد.

حضور زنان ایرانی در استادیوم آزادی و پیروزی پرگل ایران مقابل کامبوج واکنش های زیادی برانگیخت و چهره های مشهور زیادی در دنیای فوتبال به آن واکنش نشان دادند. یکی از جنجالی ترین این واکنش ها توییتی بود که گری لینه کر اسطوره فوتبال انگلیس و ستاره سابق تیم ملی این کشور در شبکه اجتماعی توییتر داشت. توییت لینه کر با چنان واکنش های منفی شدیدی روبرو شد که او را مجبور کرد آن را حذف کند.

لینه کر در توییت خود نوشت: ایران در بازی با کامبوج 14-0 پیروز شده. لطفا یک نفر به زنان ایرانی که اجازه پیدا کردند برای اولین بار بازی را از استادیوم تماشا کنند بگوید که فوتبال همیشه به این سادگی نیست.

بعد از انتشار این توییت بود که کاربران زیادی به آن واکنش نشان داده و به لینه کر متذکر شدند که این توییت او حاوی کلیشه های جنسیت زده و توهین آمیز است. این واکنش ها تا حدی بالا گرفت که لینه کر در نهایت به این نتیجه رسید که بهتر است آن را از حساب توییتری خود حذف کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 375

به "ماجرای توییت جنجالی چهره مشهور فوتبال دنیا درباره ایران - کامبوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای توییت جنجالی چهره مشهور فوتبال دنیا درباره ایران - کامبوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید