مسابقات بین المللی اسکواش حرفه ای مردان دنیا در ارومیه شروع شد

به گزارش مجله آرنا، مسابقات بین المللی اسکواش حرفه ای مردان دنیا با حضور کشورهای مصر، هندوستان، پاکستان، کویت، عراق، مالزی، انگلستان و کشورمان در ارومیه شروع شد.

مسابقات بین المللی اسکواش حرفه ای مردان دنیا در ارومیه شروع شد

به گزارش مجله آرنا از ارومیه، مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی اسکواش حرفه ای مردان دنیا جام صلح و دوستی یادواره دوازده هزار شهید استان آذربایجان غربی با حضور مسئولین استانی جامعه ورزش و اصحاب رسانه در خانه اسکواش ارومیه برگزار گردید.

بازی افتتاحیه این دوره از مسابقات بین دو بازیکن عراقی و به داوری سوفیا نواده در خانه اسکواش ارومیه انجام گرفت.

در بازی های امروز امیر حسین شفیعی و پویا شفیعی فرد توانستند با نتیجه 3 بر صفر بر حریفان خود غلبه نموده و به دور بعد راه یابند.

در این دوره از رقابت ها که برای نخستین بار در ارومیه برگزار می گردد ورزشکارانی از ایران اسلامی، پاکستان، عراق، هندوستان، مصر، مالزی، انگلستان و کویت شرکت دارند.

آخرین بازی جدول مقدماتی این دوره از مسابقات ساعاتی پیش بین امین عطایی خواه از تهران و پویا شفیعی فر از تبریز در خانه اسکواش ارومیه برگزار گردید که عطایی خواه توانست با نتیجه 3 بر 1 بر حریف خود غلبه نموده و به دور بعدی مسابقات بین المللی اسکواش حرفه ای مردان دنیا راه یابد.

جایزه 5 هزار دلاری برای مسابقات بین المللی اسکواش حرفه ای مردان دنیا در نظر گرفته شده است

سلمان فرضعلی پور در گفت وگو با خبرنگار مجله آرنا در ارومیه، با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش حرفه ای مردان دنیا گفت: این مسابقات با عنوان جام صلح و دوستی یادواره 12 هزار شهید آذربایجان غربی از دهم الی چهاردهم آبان ماه در ارومیه برگزار می گردد.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی گفت: از استان آذربایجان غربی نیز محمدرضا ضیا کاشانی، کیوان ابراهیمی، ایرج قنبری، پوریا دنیا سوز و سامر محمدپور در مسابقات حضور دارند که ضیا کاشانی در جدول اصلی مسابقات به رقابت با رقیبان خود خواهد پرداخت.

وی توضیح داد: برای این دوره از مسابقات جایزه 5 هزار دلاری در نظر گرفته شده است و انتظار می رود بازیکنان تیم کشورمان عملکرد مطلوبی را از خود ارائه دهند.

فرضعلی پور با اشاره به هدف نام گذاری این دوره از مسابقات به اسم 12 هزار شهید آذربایجان غربی تأکید کرد: طی تعامل و هماهنگی با سپاه شهدای آذربایجان غربی این نام گذاری صورت گرفته است و کوشش می کنیم تا شهدای استان خود را بهتر از پیش به همگان معرفی کنیم.

وی با اشاره به حمایت اقتصادی از این مسابقات توضیح داد: اداره کل ورزش و جوانان، اداره تربیت بدنی آذربایجان غربی، شهرداری و فرمانداری ارومیه در حمایت تجهیزاتی و اقتصادی نقش آفرینی نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 496

به "مسابقات بین المللی اسکواش حرفه ای مردان دنیا در ارومیه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات بین المللی اسکواش حرفه ای مردان دنیا در ارومیه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید