منطقه توریستی کرفون بابلسر

به گزارش مجله آرنا، منطقه توریستی کرفون

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی بابلسر شما را با منطقه توریستی و گردشگری کرفون که منطقه ای بکر و زیبا در 13 کیلومتری بابلسر است آشنا خواهیم کرد. در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید

منطقه توریستی کرفون بابلسر

مختصری درباره بابلسر بدانید :

شهر بابلسر یکی از شهرهای شمالی زیبا است که دارای اماکن زیبا و متفاوت گردشگری و دنیاگردی است. این شهر زیبا که در ابتدا مشهد سر نام داشته در سال 1311 تغییر نام داده است و امروزه با نگین مازندران مشهور است.

نام مشهد سر به این دلیل انتخاب شده که سر امامزاده ابراهیم (علیه السلام) ، برادر حضرت امام رضا (علیه السلام) در آنجا مدفون شده است.

شهرستان بابلسر، از شهرهای ساحلی در استان مازندران است که لقب یکی از خوش آب و هواترین منطقه ها شمالی کشور را به خود اختصاص داده است. منطقه ای بسیار سرسبز و باطراوت که طبیعت بکر و چشم اندازهای زیبا و خارق العاده آن، تمام گردشگران و دنیاگرد های سراسر دنیا را مجذوب و مسحور خود ساخته است.

منطقه دنیاگردی کرفون - بابلسر ، یکی از منطقه ها بکر با چشم اندازی بی نظیر در شهرستان بابلسر است که در فاصله 13 کیلومتری از جاده ساحلی بابلسر به ساری، واقع شده است. آرامش کم نظیر، غروب زیبای خورشید، ساحل زیبا و صدای امواج خروشان لذتی شگرف را به مسافران و گردشگرانی که در این منطقه حضور می یابند، خواهد قسمتید. از امتیازات ویژه این منطقه می توان به کمپانی تعاونی پره کرفون، اشاره نمود که در ساحل قرار گرفته و مسافران می توانند با خیالی آسوده، ماهی های تازه دریای خزر را تهیه نمایند.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2263

به "منطقه توریستی کرفون بابلسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه توریستی کرفون بابلسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید