نابینایان مسابقه فوتبال می دهند

به گزارش مجله آرنا، مسابقات گلبال و پارالمپیاد شهر تهران به میزبانی منطقه12 برگزار می گردد.

نابینایان مسابقه فوتبال می دهند

به گزارش مجله آرنا، امیر یزدی شهردار منطقه12 با اعلام این خبر گفت: مسابقات گلبال و پارالمپیاد شهر تهران با همکاری فدراسیون ورزشی نابینایان و کم بینایان کشور در این منطقه برگزار خواهد شد.

سید امیرحسین ساداتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه12 هم در نشستی که به همین منظور باحضور بعضی از مدیران این معاونت و محمدرضا مظلوم رئیس فدارسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور برگزار گردید، از ورزش نابینایان به عنوان حوزه ای خاص که نیازمند توجه بیش از پیش است، یاد کرد و گفت: شهرداری منطقه12 به منظور تحقق شعار ورزش برای همه در قلب طهران، با استفاده از ظرفیت های موجود آمادگی هرگونه همکاری برای خدمت به این قشر از شهروندان را دارد.

رئیس فدارسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور هم با اشاره و قدردانی از همکاری شهرداری منطقه12 در سال های گذشته به علت نگه داشت مجموعه ورزشی نابینایان هرندی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برای روشندلان گفت: امید است این همکاری ها هر روز توسعه یابد و شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

گلبال، ورزشی تیمی برای نابینایان است که بین 2تیم برگزار می گردد و هر تیم، توپ را به طرف دروازه تیم دیگر پرتاب می نماید. تیم مقابل هم با شنیدن صدای حرکت توپ، جهت آن را تشخیص داده و از ورود آن به دروازه خود جلوگیری می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2079

به "نابینایان مسابقه فوتبال می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نابینایان مسابقه فوتبال می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید