نماینده مجلس: تصمیم AFC با نفوذ کشور عربستان گرفته شده است

به گزارش مجله آرنا، رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران بیشترین امنیت را در سطح منطقه و جهان دارد، تصمیم اخیر AFC در خصوص محرومیت ایران از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را بر اثر نفوذ عربستان بیان کرد.

نماینده مجلس: تصمیم AFC با نفوذ کشور عربستان گرفته شده است

رحیم زارع در گفت وگو با ایسنا، درباره تصمیم اخیر AFC مبنی بر لغو میزبانی ایران اظهار کرد: تصمیم اخیر AFC یک تصمیم سیاسی و ناعادلانه و بر اساس زور و قدرت کشورهایی است که توان ورزشی ندارند اما هزینه می نمایند و می خواهند خودنمایی نمایند.

وی با بیان اینکه مجلس و مسئولان ورزشی کشور پای تصمیم تیم های باشگاهی برای تحریم جام قهرمانان آسیا می ایستند، اضافه کرد: آسمان ایران همواره امن است و ما بیشترین امنیت را در منطقه و حتی در سطح جهان داریم.

نماینده مردم آباده در مجلس یادآور شد: تصمیم AFC به وضوح با نفوذ کشورهای عربی و خصوصا عربستان گرفته شده، آنها تصور می نمایند با این کارها می توانند خود را بزرگ نمایند.

زارع با بیان اینکه با وجود تحریم لیگ قهرمانان آسیا از سوی تیم های باشگاهی ایران، فوتبال آسیا از رونق می افتد، گفت: فوتبال آسیا با نام ایران می درخشد و اگر ایران در این میادین نباشد لیگ قهرمانان آسیا هم مثل گذشته اعتبار نخواهد داشت.

وی در سرانجام بر ضرورت اهتمام فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و دستگاه دیپلماسی کشور برای لغو تصمیم AFC تاکید نمود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 651

به "نماینده مجلس: تصمیم AFC با نفوذ کشور عربستان گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: تصمیم AFC با نفوذ کشور عربستان گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید