والیبال ایران مدیون خدمات مرحوم حسن منصوری است

به گزارش مجله آرنا، بهروز عطایی پنجشنبه شب در حاشیه آئین یادبود نخستین سالگرد مرحوم حسن منصوری مربی آملی و فقید والیبال ایران در گفتگو با خبرنگاران گفت: مرحوم منصوری در زمان حیات خودش در بخش بازیکن در تیم های باشگاهی و تیم ملی بسیار تأثیرگذار و در کسوت سرمربی و مربی در رده های مختلف تیم ملی والیبال ایران شاگردان زیادی را تحویل ورزش کشور داده است.

والیبال ایران مدیون خدمات مرحوم حسن منصوری است

وی اضافه کرد: اکنون همه شاگردان مرحوم منصوری، به نوعی در ورزش کشور بزرگی می کنند و این نشان از جایگاه ممتاز یک مربی با دانش و مجرب در رأس کار بوده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: البته من خودم در مقطعی شاگرد و پس از آن همکار مرحوم منصوری بوده و حس بسیار خوبی از این موضوع به واسطه همکاری با این مربی داشتم.

عطایی با بیان اینکه مرحوم منصوری در زمان حیات یک الگوی کامل و پیروز از نسل طلایی و قدیمی والیبال ایران بوده است، اضافه کرد: انصافاً مرحوم منصوری در میان مربیان ایرانی یکی از مربیان بزرگ و به نام کشور بوده که همیشه یاد و نام آور در والیبال کشور باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد، مرحوم منصوری در همه رده های تیم های ملی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان وحتی والیبال ساحلی سرمربی و مربی تیم ملی بوده و درجهت رشد و اعتلای والیبال کشور بسیار کوشید.

وی ابراز امیدواری کرد: مربیان فعلی درتیم های باشگاهی، بازیکنان فعلی تیم های باشگاهی که در جهت مربیگری حاضر خواهند شد، از خصوصیات مرحوم منصوری بیشتر کسب اطلاع کنند چرا که الگوی مناسبی برای همگان دراین رشته ورزشی است.

آئین نخستین سالگرد درگذشت حسن منصوری مربی آملی تیم های ملی، پنجشنبه شب با حضور برخی مربیان سابق تیم های ملی در رده های مختلف، داوران سابق والیبال کشور، بازیکنان وهم دوره های مرحوم منصوری وخانواده آن مرحوم درآمل برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1906

به "والیبال ایران مدیون خدمات مرحوم حسن منصوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ایران مدیون خدمات مرحوم حسن منصوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید