وریا خطاب به مطهری: حدت را بدان!

به گزارش مجله آرنا، فعالیت تیم استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 با شکست دو بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان در دور یک هشتم نهایی به سرانجام رسید و آبی پوشان شب گذشته دوحه را به مقصد تهران ترک کردند.

وریا خطاب به مطهری: حدت را بدان!

بازگشت بازیکنان استقلال به تهران فرصت مناسبی شد تا در خاتمه فصلی که آنها با اتفاقات متعدد و گوناگون از دستیابی به جام بازمانده بودند، با وریا غفوری به عنوان کاپیتان باتجربه این تیم همکلام شویم. کاپیتان استقلال که بازی پاختاکور را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد از واکنش شب گذشته مهاجم جوان این تیم گلایه کرد.

امیرارسلان مطهری به محض بازگشت کاروان استقلال به تهران شب گذشته متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و اظهارات دور از انتظاری را نسبت به مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی، جانشینان فرهاد مجیدی پس از استعفای این سرمربی، اظهار داشت.

غفوری در این خصوص گفت: استوری ای بعد از بازی علیه آقای نامجومطلق و مصطفوی ارسال شده است که ناراحت نماینده بود. واقعا این آدم ها آمده اند و آبروی خودشان را گذاشتند که بدون هیچ چشم داشتی کوشش کردند و به تیم یاری کردند. هیچ کسی حق توهین ندارد، همه باید صندلی خودشان را بدانند و کسی که شش ماه است وارد تیم شده هیچ حقی ندارد که حرف بزند و برای تیم حاشیه بزرگی به وجود بیاورد؛ هر کسی باید حدود خودش را بداند.

کاپیتان استقلال که از استوری شب گذشته امیرارسلان مطهری دلخور بود ادامه داد: تو تا جایی که می توانی باید با بازی کردن به تیم یاری کنی و هر کسی در هر صندلیی به عنوان مربی، بازیکن و مدیر باید درست و در راستای اهداف باشگاه کوشش نمایند. به نظرم این موضوع درست درک نشده است که هر شخصی باید کار خودش را انجام بدهد. بالاخره خدا یک شانسی داده است که یک روزی شخصی، مربی، بازیکن یا سرمربی و یا حتی مدیر این تیم می گردد.

او ادامه داد: بالاخره با آن شانس در صندلیی هستی که می توانی دل مردم را شاد کنی و با کار خوب یا بد می توانی آنها را شاد یا غمگین کنی. این واقعا من را ناراحت کرد. بازیکنان باید حد خودشان را بدانند و حاشیه ایجاد ننمایند چون حقی ندارند که چنین کاری انجام بدهند. فوتبال حرفه ای به برخورد حرفه ای احتیاج دارد چون به اندازه همان هم پول حرفه ای دریافت می کنیم. خواسته من از هواداران این است که با افرادی که اینطور از وظیفه خودشان تخطی می نمایند برخورد نمایند. کسی که بخواهد حاشیه درست کند باید با آن برخورد گردد. همه باید بدانند یک چارچوب اصولی وجود دارد و همه باید طبق آن رفتار نمایند و غیر از این می گردد که استقلال به مشکل برمی خورد و اگر هر کسی پایش را از گلیمش درازتر کند انسجام تیمی از بین می رود. فقط اسم استقلال برای هواداران مهم باشد و از آقایان مصطوی و نامجومطلق هم تشکر می کنم که بدون هیچ چشم داشتی آبرو خرج کردند و به تیم یاری کردند.

منبع: ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1147

به "وریا خطاب به مطهری: حدت را بدان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا خطاب به مطهری: حدت را بدان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید