ویژگی موشن سنس گوشی پیکسل 4 در همه کشورها کار نمی کند

به گزارش مجله آرنا، یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی پیکسل 4 که بسیار پر سر و صدا است، ویژگی موشن سنس است. اما به نظر می رسد قرار نیست این ویژگی وارد همه کشورها گردد.

ویژگی موشن سنس گوشی پیکسل 4 در همه کشورها کار نمی کند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ویژگی موشن سنس کاربران زیادی را به خود جلب نموده است. این ویژگی باعث می گردد بی احتیاج از استفاده از دست باشید و بدون این که به گوشی خود دست بزنید حرکات مختلفی مثل تعویض آهنگ را انجام دهید.

ویژگی مذکور برای افراد پر مشغله بسیار کاربردی است و می تواند روند استفاده از تلفن همراه را برای این افراد تسهیل کند. اما در خصوص در دسترس بودن بین المللی این ویژگی سردرگمی وجود دارد. از آنجا که این فناوری مبتنی بر رادار است ، بسیاری از تنظیم نماینده ها و قوانین در آن دخیل هستند و همین امر باعث می گردد تا نگران باشیم که ممکن است این ویزگی در همه کشورها فعال نباشد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط حساب رسمی گوگل منتشر شده است این ویژگی وارد کشورهایی مثل ایالات متحده، کانادا، سنگاپور ، استرالیا ، تایوان و اکثر کشورهای اروپایی می گردد. متأسفانه ، این فهرست در حال حاضر به همین جا محدود می گردد و از این حد فراتر نمی رود. اما امید است که به زودی تعداد کشورهایی که موشن سنس را دریافت می نمایند افزایش پیدا کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 388

به "ویژگی موشن سنس گوشی پیکسل 4 در همه کشورها کار نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی موشن سنس گوشی پیکسل 4 در همه کشورها کار نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید