پارکینگ اختصاصی برای خانم ها در شانگهای

به گزارش مجله آرنا، پارکینگ اختصای برای خانم ها، ترفندی است که از سوی یک مرکز خرید در شانگهای چین برای چذب بیشتر خانم ها به این مرکز خرید اتخاذ شده است.

پارکینگ اختصاصی برای خانم ها در شانگهای

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پارکینگ اختصاصی برای خانم ها، اقدام جنجال برانگیزی است که در مرکز خریدی واقع در شانگهای چین انجام شده است .این مرکز خرید با این اقدام جنجال زیادی را در رسانه های این کشور بهوجود آورده است. سایز این پارکینگ ها حدود نیم متر عظیمتر از حد طبیعی می باشد و با رنگصورتی تعیین شده اند. مسئولین این فروشگاه می گویند که این نیم متر اضافه را برایراحتی بانوان مد نظر قرار داده شده است .

در صندلی صورتی رنگ این پارکینگ ها سمبلی از یک خانم طراحی شده و هیچ آقاییحق پارک کردن ماشین خود را در این مکان ها ندارد. قبلا هم چنین اقداماتی در فروشگاه های کره ای و آلمانی انجام شده بود. ولی این پارکینگ های صورتی رنگ با سایز عظیمی که دارند اینسوال را به وجود می آورند که آیا رانندگی خانم ها بدتر از آقایان است که چنین فضای مجزا و عظیمتری برای پارک در نظر گرفته شده است؟

عکس العمل ها به این پارکینگ های مجزا به کل کل های رانندگی هم منجرشده است به نحوی که برخی پیشنهاد داده اند که باید پارکینگ مجزایی هم برایرانندگان مبتدی طراحی گردد و جنسیتی کردن پارکینگ بی معناست. مسئولین اینفروشگاه معتقدند که این اقدام ارتباطی به تبعیض جنسیتی ندارد و صرفا راهی برای نشاندادن محبت و احترام به خانم ها می باشد .

البته بعید هم نیست که در آینده فروشگاه های عظیم دیگر هم با ترفند پارکینگ اختصاصی برای خانم ها، به کشاندن خانم ها به فروشگاه شان و فروش بیشتر بهره گیرند. از آنجایی که اغلب خانم ها مشتریان فروشگاه ها و مراکز خرید هستند، این کار در قالب احترام و توجهصورت می گیرد ولی در پس پرده این کار ها فقط با هدف فروش بیشتر انجام می گردد .

منبع: سایت Be6

منبع: setare.com
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 830

به "پارکینگ اختصاصی برای خانم ها در شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکینگ اختصاصی برای خانم ها در شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید