پرواز مستقیم تهران- بانکوک برقرار شد، 3000 گردشگر تایلندی در راه ایران

به گزارش مجله آرنا، مدیر اجرایی ایرآسیا ایکس تایلند از فروش بیش از 3 هزار بلیت با مقصد تهران به گردشگران تایلندی اطلاع داد و گفت:حضور در بازار ایران کمترین تاثیر از مناسبات سیاسی را خواهد گرفت و در برابر ناملایمات احتمالی هم ایستادگی و پافشاری می کنیم.

پرواز مستقیم تهران- بانکوک برقرار شد، 3000 گردشگر تایلندی در راه ایران

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه مالی مجله آرنا، نادا بوراناسیری برقراری پرواز مستقیم بین ایران و تایلند را رویدادی مهم برای دوکشور دانست و اظهار کرد: نتیجه یکسال تحقیقات در نهایت به حضور بلند مدت در آسمان ایران ختم شد و افتخار ما سرویس دهی به مسافران ایرانی خواهد بود.

وی با بیان این که بیش از 3 هزار بلیت به مقصد تهران فروخته ایم، اضافه نمود: برای مسافران ایرانی راهی تایلند نیز این امکان وجود دارد تا با پروازهای امن و با قیمت مناسب به دیگر شهرهای تایلند سفر نمایند.

وی اعلام نمود: 3 پرواز در هفته به مقصد تهران برقرار است و در آینده ای نزدیک تعداد پروازهای ما به 10 پرواز در هفته افزایش می یابد.

وی حضور در ایران را نتیجه مطالعات هوشمندانه اعلام نمود و اضافه نمود: حضور در بازار ایران کمترین تاثیر از مناسبات سیاسی را خواهد گرفت و در برابر ناملایمات احتمالی هم ایستادگی و پافشاری می کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 400

به "پرواز مستقیم تهران- بانکوک برقرار شد، 3000 گردشگر تایلندی در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز مستقیم تهران- بانکوک برقرار شد، 3000 گردشگر تایلندی در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید