پلیس آمریکا یک مرد سیاه پوست دیگر را کشت

به گزارش مجله آرنا، پلیس آمریکا یک مرد سیاه پوست دیگر را که به گفته آنها سلاح به همراه داشته اما آن را حین درگیری خشونت بار در لس آنجلس به زمین انداخته، کشته است. این مساله موج تازه ای از خشم مردمی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس را به راه می اندازد.

پلیس آمریکا یک مرد سیاه پوست دیگر را کشت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش مجله آرنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این مرد 29 ساله که رسانه های محلی نام او را دیژان کیزی اعلام کردند، عصر دوشنبه سوار بر دوچرخه بود و ماموران بخش لس آنجلس کوشش کردند تا او را بابت نقض مقرراتی که تعیین نیست چه مواردی بوده، متوقف نمایند.

به گفته پلیس، او با پای پیاده فرار کرد و زمانی که افسران به او رسیدند، ضربه ای به صورت یکی از ماموران زد و وسایلی که به همراه داشت، انداخت. ماموران در داخل وسایل او یک سلاح نیمه اتوماتیک سیاه رنگ دیدند.

آن موقع که این مرد سیاه پوست هدف گلوله نهاده شد، تعیین نیست که آیا قصد داشته سلاح خود را بردارد یا خیر. این افسران تحت بازپرسی نهاده شدند. آن مرد سیاه پوست در صحنه جان باخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1111

به "پلیس آمریکا یک مرد سیاه پوست دیگر را کشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آمریکا یک مرد سیاه پوست دیگر را کشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید