پیروزی پرگل منچستریونایتد و بارسلونا، صعود زودهنگام یوونتوس، برد پاری سن ژرمن و دورتموند

به گزارش مجله آرنا، خبرگزاری خبرنگاران- شیاطین سرخ با این برد 9 امتیازی شدند و به صدرنشینی در گروه خود ادامه دادند.

پیروزی پرگل منچستریونایتد و بارسلونا، صعود زودهنگام یوونتوس، برد پاری سن ژرمن و دورتموند

به گزارش مجله آرنا، منچستریونایتد در یک بازی جذاب و پر هیجان، باشاک شهیر را با نتیجه 4-1 از پیش رو برداشت. این مسابقه علاوه بر فرصتی برای استفاده از نفرات جدید کنار یکدیگر، همچنین زمان خوبی برای میدان دادن به برخی از بازیکنانی بود که در این فصل کمتر به میدان رفته بودند؛ البته همین تصمیم باعث شد تا از اواسط نیمه دوم، بازی از کنترل تیم میزبان خارج شود و باشاک شهیر جدای از گلی که زد، یکبار هم توپ را به دیرک افقی دروازه کوبید اما در نهایت این شاگردان اوله گونار سولسشر بودند که با کسب سه امتیاز، زمین بازی را ترک کردند.

منچستریونایتد 1-0 باشاک شهیر؛ فرناندز (7): در پی یک کرنر ارسالی از سمت چپ، توپ به پشت محوطه جریمه دفع شد؛ جایی که فرناندز با یک ضربه والی انتظار توپ را می کشید تا در نهایت به زیبایی هر چه تمام تر دروازه حریف را باز کند.

منچستریونایتد 2-0 باشاک شهیر؛ فرناندز (19): تحت فشار کاوانی، گونوک ارسال تلس را برای فرناندز ساخته و پرداخته کرد تا این هافبک پرتغالی کار راحتی برای باز کردن دروازه بزرگ تیم مهمان داشته باشد.

منچستریونایتد 3-0 باشاک شهیر؛ رشفورد (35): پس از ارسال توپی بلند به پشت خط دفاعی باشاک شهیر، امبومبو در محوطه جریمه رشفورد را با خطا متوقف کرد؛ خود این مهاجم پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت شیرجه گونوک اختلاف را به سه گل رساند.

منچستریونایتد 3-1 باشاک شهیر؛ توروج (75): پس از خطای فرد، توروج با پای چپ ضربه آزاد زیبایی زد که در ابتدا به نظر می رسید دخیا با واکنشی زیبا آن را دفع کرده است ولی تکنولوژی خط دروازه مشخص کرد تیم مهمان توانسته است یکی از گل های خورده را جبران کند.

منچستریونایتد 4-1 باشاک شهیر؛ جیمز (2+90): فن ده بیک با پاس تک ضرب خود، گرینوود را از سمت راست راه انداخت تا این بازیکن با ارسالی زمینی به مقصد تیر دورتر، زحمت گل کردن توپ را به جیمز بسپارد و این وینگر ولزی هم پس از مدت ها برای شیاطین سرخ گلزنی کند.

- بارسلونا با شکست دادن دینامو کیف در غیاب ستاره های خود، به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کرد. دینامو کیف و بارسلونا در چارچوب بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که بارسلونا توانست با درخشش نیمکت نشینان خود 3-0 پیروز این دیدار شود.

دینامو کیف 0-1 بارسلونا؛ سرجینیو دست 52`: در پشت محوطه جریمه دینامو کیف، دست توپ را به کوتینیو پاس داد و کوتینیو توپ را به داخل محوطه جریمه و مارتین بریتویت پاس داد. بریتویت توپ را دریافت کرد و سپس سرجینیو دست توپ را از بریتویت گرفت و دروازه دینامو کیف را باز کرد تا نخستین گل خود برای بارسلونا را به ثمر رسانده باشد.

دینامو کیف 0-2 بارسلونا؛ مارتین بریتویت 56`: اسکار مینگزا روی کرنر ارسالی کارلس آلنیا تاثیر گذاشت و توپ در تیر دو به مارتین بریتویت رسید. بریتویت که به خوبی جایگیری کرده بود کار چندان سختی برای باز کردن دروازه دینامو کیف نداشت.

دینامو کیف 0-3 بارسلونا؛ مارتین بریتویت 70`: جوردی آلبا توپ را برای بریتویت ارسال کرد و بازیکن دینامو کیف بریتویت را از پشت هل داد و خطای پنالتی به سود بارسلونا اعلام شد. مارتین بریتویت ضربه پنالتی را با شوتی دقیق وارد دروازه کرد.

دینامو کیف 0-2 بارسلونا؛ آنتوان گریزمان 2+90`: پس از همکاری خوب مثلث آلبا، پویگ و آلنیا، توپ در سمت چپ به آلبا رسید و این بازیکن با پاسی کوتاه توپ را به محوطه جریمه و آنتوان گریزمان پاس داد. گریزمان با پای راست توپ را کنترل کرد و با پای چپ خود شوتی دقیق زد و دروازه دینامو کیف را برای چهارمین بار باز کرد.

- یوونتوس در نمایشی نه چندان جالب، به سختی از سد تیم دفاعی فرانس واروش گذشت تا خیلی زود صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کند. آلوارو موراتا و کریستیانو رونالدو همچنان ستاره این روزهای یوونتوس هستند و بیانکونری با دو گل این دو بازیکن، به سختی فرانس واروش را شکست داد و در همین هفته چهارم مرحله گروهی، به دور بعدی صعود کرد.

یوونتوس 0-1 فرانس واروش؛ میرتو اوزونی 19`: فرانس واروش که با نفرات متعدد دفاع می کرد، روی ضدحمله به گل رسید. روی ضدحمله، دنیلو با زمین خوردن جا ماند و انگوئن پاسی را در عرض ارسال کرد که پس از برخورد به یک مدافع، با ضربه اوزونی فرانس واروش به گل رسید. شزنی نتوانست روی این توپ واکنشی نشان دهد.

یوونتوس 1-1 فرانس واروش؛ کریستیانو رونالدو 35`: پاس کوادرادو به رونالدو رسید و این ستاره پرتغالی با یک شوت زیبای پای چپ از پشت محوطه جریمه، دروازه فرانس واروش را فرو ریخت.

- دورتموند و کلوب بروخه در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هر دو تیم می توانستند با برد در این بازی گام بزرگی در صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارند. جیدون سانچو یک گل زد و یک پاس گل هم به ارلینگ هالند تا علاوه بر ادامه یافتن فرایند گلزنی های ماشین نروژی، خودش هم بالاخره سایه هایی از آن بازیکن همه کاره فصل پیش نشان دهد. هالند با احتساب این گل ها حالا پیروز به ثبت آمار ترسناک 16 گل در 12 بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا شده است و معلوم می شود ادعای توئیتر هرتابرلین که او را ماشین خوانده بود، بی پایه و اساس نیست.

دورتموند 1-0 کلوب بروخه؛ ارلینگ هالند: سانچو با پاس عمقی خود هالند را تک به تک کرد و ستاره نروژی توانست با خونسردی هرچه تمام گل نخست را به ثمر برساند.

دورتموند 2-0 کلوب بروخه؛ جیدون سانچو: شب شبِ جیدون سانچو است! وینگر انگلیسی ضربه ایستگاهی را به شکلی زیبا به کنج دروازه تیم مهمان هدایت کرد.

دورتموند 3-0 کلوب بروخه؛ ارلینگ هالند: اشتباه مدافعان تیم بلژیکی در دفع توپ، باعث شد ارلینگ هالند در محوطه پنج قدم با یک چرخش زیبا گل سوم را وارد دروازه حریف کند.

- پاری سن ژرمن پیروز شد در خانه انتقام شکست 2-1 بازی رفت را از حریف آلمانی بگیرد و به رده دوم گروه صعود کند. پاری سن ژرمن پیروز شد دومین پیروزی خود در بازی چهارم مرحله گروهی را کسب کرده و با 6 امتیاز به رده دوم صعود کند؛ دو بازی آینده برای شاگردان توخل بسیار حساس و حیاتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1258

به "پیروزی پرگل منچستریونایتد و بارسلونا، صعود زودهنگام یوونتوس، برد پاری سن ژرمن و دورتموند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل منچستریونایتد و بارسلونا، صعود زودهنگام یوونتوس، برد پاری سن ژرمن و دورتموند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید