کتاب های بنیاد سعدی روی طاقچه رفت

به گزارش مجله آرنا ، به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، شهروز فلاحت پیشه، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی با بیان خبر بالا، اظهار کرد: به منظور دسترسی هرچه آسان تر به کتاب های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان و در جهت گسترش فعالیت در فضای مجازی، مجموعه کتاب های تألیفی بنیاد سعدی با همکاری مدیران وبگاه طاقچه، جهت عرضه کتاب های الکترونیکی بنیاد سعدی در اختیار علاقمندان نهاده شد.

کتاب های بنیاد سعدی روی طاقچه رفت

وی با اشاره به علاقه بسیاری از فارسی آموزان و همچنین معلمان آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان برای دسترسی به کتاب های بنیاد سعدی، گفت: به دلیل مسائل بعد مسافت و هزینه ارسال کتاب و همچنین مسائل ارسال به خارج از کشور و در کنار آن، علاقه جوانان به خواندن کتاب ها با وسایل ارتباطی همچون تلفن همراه و رایانه، برآن شدیم تا فایل کتاب ها را به وسیله نرم افزار و وبگاه طاقچه در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: تا به امروز 11 عنوان از جمله کتاب های گام اول، مخصوص نوآموزان خط و زبان فارسی، مینا جلدهای یک، دو و سه آموزش کاربردی واژه جلدهای یک و دوو سه، ایران شناسی جلدهای یک و دو، لذت خواندن جلد اول و چهارم، شیراز، که در انتشارات آزفای بنیاد سعدی منتشر شده اند، به همراه فایل صوتی کتاب ها، در وبگاه طاقچه به آدرس انتشارات بین المللی آزفا https://b2n.ir/879491 قرار گرفته است و دیگر کتاب های بنیاد همچون کتاب های چارچوب و جلدهای دیگر کتاب های لذت خواندن و شیراز نیز در ماه های آینده در وبگاه طاقچه بارگذاری خواهد شد.

معاون امور بین الملل بنیاد سعدی خاطر نشان کرد، درگاه پرداخت ریالی و ارزی برای خرید کتاب های بنیاد سعدی وجود دارد و علاقه مندان خارج از کشور نیز به راحتی امکان تهیه به وسیله وبگاه طاقچه را خواهند داشت. همچنین مخاطبان می توانند با خرید کتاب ها و نشانه گذاری گزینه هدیه، کتاب های بنیاد سعدی را به فارسی آموزان هدیه نمایند.

فلاحت پیشه گفت: گام بعدی ما حضور در بازار کتاب الکترونیک بین المللی است تا به وسیله وبگاه های خارجی و در بستر مناسب، کتاب های بنیاد سعدی را به علاقه مندان خارج از کشور عرضه کنیم.

معاون امور بین الملل بنیاد سعدی به فروش کتاب ها به وسیله فروشگاه بنیاد سعدی و همچنین دیجی کالا نیز اشاره نمود و گفت: بر اساس مذاکراتی که با مدیران وبگاه دیجی کالا داشته ایم، به زودی فروش فیزیکی کتاب ها به وسیله این وبگاه نیز شروع می شوند و علاقه مندان در داخل کشور می توانند به صورت حضوری یا تلفنی از فروشگاه بنیاد سعدی واقع در این بنیاد و یا به وسیله سایت دیجی کالا، کتاب چاپ شده را خریداری نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1179

به "کتاب های بنیاد سعدی روی طاقچه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های بنیاد سعدی روی طاقچه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید