گیم پلی تازه گرن توریسمو 7 جاده معروف دیپ فارست را نشان می دهد

به گزارش مجله آرنا، چندی پیش سونی یک ویدیو نو از گیم پلی گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) منتشر کرد. طبق چیزی که در این ویدیو وجود داشت ما شاهد جاده معروف دیپ فارست (Deep Forest) در این سری بازی ها هستیم.

گیم پلی تازه گرن توریسمو 7 جاده معروف دیپ فارست را نشان می دهد

مسابقه داخل پیست از سال 2017 در سری بازی گرن توریسمو وجود داشته است. حال این ویدیوی تازه نشان می دهد که پیست مسابقه در جاده های جنگلی هم وجود دارد. چند روی پیش هم شرکت پلیفونی (Polyphony) از حضور شرکت پورشه در بازی گرن توریسمو رونمایی کرد. ویدیو معرفی این اتفاق دیدگاه پورشه (Porsche Vision) نام دارد که در آن اولین ماشین پورشه ای حضور دارد که تماما در دنیای مجازی طراحی شده است. در ویدیو منتشر شده از گرن توریسمو 7 تعدادی از سازندگان درباره بازی صحبت می نمایند. بحث های مطرح شده در این ویدیو هم اکثرا بخش های مختلف بازی هستند. بعلاوه در این ویدیو اطلاعاتی درباره ماشین ها، محل های مسابقه و بخش شخصی سازی بازی صحبت می گردد.

جاده دیپ فارست ریس وی (Deep Forest Raceway) که در ویدیو شاهد آن هستیم، یکی از جاده های معروف سری بازی های گرن توریسمو است که در تمام شماره های مختلف سری بازی های گرن توریسمو منهای گرن توریسمو اسپورت وجود داشته است. سونی با انتشار این ویدیو خبر از بازگشت این جاده بزرگ و معروف در گرن توریسمو 7 داده است.

سونی به تازگی از نسخه سالگرد 25 سالگی گرن توریسمو رونمایی کرد که قیمت 90 دلاری دارد. این نسخه شامل بازی گرن توریسمو 7 به همراه تعدادی آیتم اضافه است.

بازی گرن توریسمو 7 در تاریخ 13 اسفند سال 1400 عرضه خواهد شد. افرادی که این بازی را پیش خرید نموده اند زودتر از زمان عرضه آن را دریافت خواهند کرد و تعدادی آیتم اضافه هم خواهند گرفت.

دقت کنید که بخش داستانی گرن توریسمو به همراه بخش آنلاین آن همگی احتیاج به اتصال به اینترنت داشته و به طور کلی این بازی احتیاجمند اتصال دائم به شبکه پلی استیشن است. ماه گذشته شرکت فنتک (Fanatec) از فرمان مخصوص گرن توریسمو 7 خود رونمایی کرد. این شرکت به ساخت لوازم جانبی برای بازی های ریسینگ مشهور است.

مجموعه گرن توریسمو یکی از محبوب ترین مجموعه های ریسینگ تاریخ است. بعلاوه یکی از با سابقه ترین ها هم هست. این مجموعه در نسل 8 حضور چندانی نداشت و باعث شد که مجموعه فورتزا (Forza) مایکروسافت بتواند توجه دوست داران این سبک بازی را به خود جلب کند. حال با بازگشت گرن توریسمو به رقابت، باید دید که چگونه عمل نموده و آیا می تواند بهتر از فورتزا عمل کند یا نه.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1902

به "گیم پلی تازه گرن توریسمو 7 جاده معروف دیپ فارست را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیم پلی تازه گرن توریسمو 7 جاده معروف دیپ فارست را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید