100راه روستایی استان قزوین بازگشایی شد

به گزارش مجله آرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در پی بارش برف در دو روز اخیر 166راه روستایی مسدود شده بود که از این تعداد 100راه با کوشش راهداران بازگشایی شد.

100راه روستایی استان قزوین بازگشایی شد

مجله آرنا قزوین - جواد حق لطفی اضافه کرد: در پی بارش برف در دو روز اخیر 166راه روستایی مسدود شده بود که از این تعداد 100راه با کوشش راهداران بازگشایی شد و مابقی راه ها هم تا فردا چهارشنبه بازگشایی خواهند شد.

محور های شریانی و اصلی نیز با کوشش راهداران استان برفروبی و نمکپاشی شده و در حال حاضر تردد در آن ها برقرار است.

طی دو روز گذشته 200راهدار استان در 18راهدارخانه در قالب 22تیم عملیاتی همزمان با آغاز بارش برف در محور های اصلی و فرعی مستقر و به طور شبانه روزی مشغول ارایه خدمات بوده اند و در حال حاضر نیز مشغول انجام عملیات بازگشایی راه های روستایی هستند.

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا و ورود سامانه بارشی نو از اواخر هفته جاری از هموطنان گرامی درخواست می گردد در شرایط فعلی از سفر های غیرضروری به ویژه به نقاط کوهستانی خودداری و سفر خود را به زمان دیگری موکول نمایند.

بهتر است مسافران و رانندگان پیش از سفر اطلاعات مربوط به شرایط جوی و ترافیکی راه های کشور را به وسیله تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای دریافت نمایند.

مجله آرنا قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1945

به "100راه روستایی استان قزوین بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100راه روستایی استان قزوین بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید