3800 واحد مسکونی در زلزله های اخیر آبدانان آسیب دیده است

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران: فرماندار شهرستان دهلران گفت: بر اثر زلزله های چند وقت اخیر در این شهرستان 3800 واحد مسکونی آسیب دیده است.

3800 واحد مسکونی در زلزله های اخیر آبدانان آسیب دیده است

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش مجله آرنا از آبدانان، مجید عسگری در بازدید از مناطق زلزله زده این شهرستان گفت: بر اثر زلزله های چند وقت اخیر 3800 واحد مسکونی در این شهرستان دچار آسیب جدی از نوع درجه اول شده اند.

وی اظهار کرد: با نگاه و تاکید ویژه ریاست محترم جمهوری برای بازسازی مناطق آسیب دیده مقدمات کار بازسازی این مناطق شروع شده است.

فرماندار آبدانان توضیح داد: مقدمات کار شامل آنالیز های کارشناسی و معین خسارت ها و تامین اعتبار مورد احتیاج برای تعمیر این واحدها اجرا شده است .

وی اضافه کرد: برای هر واحد تخریبی، میزان 250 میلیون ریال وام ساخت و 50 میلیون ریال وام بلاعوض معیشتی در نظر گرفته شده است.

عسگری اظهار کرد: طراحی نقشه های ساختمانی در روستاها به طور کامل رایگان و در شهرها نیز تا زیربنای 100 متر رایگان خواهد بود و هزینه آن را دولت پرداخت خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 818

به "3800 واحد مسکونی در زلزله های اخیر آبدانان آسیب دیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3800 واحد مسکونی در زلزله های اخیر آبدانان آسیب دیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید