4 جاذبه گردشگری در سان سیتی آفریقای جنوبی

به گزارش مجله آرنا، آیا تا به حال تجربه گم شدن در هزار توی اسرارآمیز را داشته اید؟ لحظه شکار شیرها را نه از پشت شیشه تلویزیون، بلکه از نزدیک دیده اید؟ و یا دوست دارید با سریعترین زیپ لاین جهان پرواز کنید؟ سان سیتی در آفریقای جنوبی شهری شگفت انگیز است که به شما این امکان را می دهد تمام لحظه های رؤیایی و هیجان انگیز را در واقعیت تجربه کنید.

4 جاذبه گردشگری در سان سیتی آفریقای جنوبی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

سان سیتی یکی از پرطرفدارترین شهرهای آفریقای جنوبی است.

سان سیتی یا شهر آفتاب، در بخش شمالی آفریقای جنوبی قرار گرفته است. هتل های بسیار مجلل، امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی فراوان، پارک های جنگلی و زمین های گلف تنها بخشی از دیدنی های این شهر جذاب، دوست داشتنی و پرطرفدار هستند.

از دیگر زیبایی های شهر سان سیتی می توان به پل هایی اشاره نمود که اطراف آن ها را مجسمه های عظیم الجثه فیل محصور نموده است و وجود سیستم لرزاننده، عبور از روی پل ها را بسیار هیجان انگیز و جذاب می نماید.

در ادامه با جاذبه های گردشگری سان سیتی آشنا می شویم:

جاذبه های شهر سان سیتی

1- شهر موج ها

شهر موج ها یک پارک آبی مهیج در سان سیتی است که از مهیج ترین پارک های آبی جهان به شمار می رود. وجود سرسره های آبی کوچک و بزرگ، استخرهای موج دار، رودخانه طبیعی بسیار زیبا و سایر امکانات رفاهی مانند شنا و قایق سواری باعث محبوبیت این مجموعه در میان گردشگران شده است.

پارک آبی شهر موج ها دارای فضای مخصوص بازی بچه ها نیز می باشد که تمام مسائل امنیتی در آن رعایت شده و بچه ها می توانند از تمامی امکانات آن استفاده نمایند. همچنین وجود رستوران ها و فودکورت های مختلف در کنار سایر امکانات تفریحی، این مجموعه هیجان انگیز را به مکانی منحصربه فرد و کامل تبدیل نموده است. تمام امکانات مجموعه در شب نیز قبل استفاده می باشد و گردشگران می توانند یک روز عالی و پر از هیجان را در آن تجربه نمایند.

شهر موج ها، سان سیتی

2- هزارتوی شهر گمشده

هزارتوی گمشده تجربه ای چالش برانگیز و سرگرم نماینده برای گردشگران آفریقای جنوبی به ارمغان می آورد. این هزارتوی 2200 مترمربع مساحت دارد و تیم حرفه ای Tim Downson با الگوبرداری از خرابه های تمدن مایا آن را طراحی نموده اند. برای رسیدن به این مکان شگفت انگیز، ابتدا باید از پل معلق 90 متری عبور کرد، سپس بوته های بلند بومی پیش روی بازدیدنمایندگان قرار گرفته است، پس از عبور از این بوته ها، هزارتوی هیجان انگیز قرار گرفته است. عبور از این جهت معماگونه بسته به جهتهایی که گردشگران انتخاب می نمایند بین 15 دقیقه تا 1 ساعت به طول می انجامد و راه های خروجی اضطراری نیز برای کسانی که از ادامه جهت منصرف می شوند تعبیه شده است. در انتهای جهت انواع فروشگاه های تنقلات قرار دارند و گردشگران می توانند با مراجعه به آن ها از خود پذیرایی نمایند.

هزارتوی شهر گمشده، سان سیتی

3- زیپ لاین

زیپ لاین سان سیتی با 280 متر طول و 2 کیلومتر ارتفاع بلندترین و پرسرعت ترین زیپ لاین در جهان است. این زیپ لاین توسط واگن برقی متحرک به سیم های فولادی متصل شده است و با استفاده از آن می توان مانند پرنده در آسمان به پرواز درآمد و یکی از پرهیجان ترین لحظه ها را در سفر به آفریقای جنوبی تجربه کرد.

زیپ لاین، سان سیتی

4- پارک ملی پیلانسبرگ

پارک ملی پیلانسبرگ چهارمین پارک ملی آفریقای جنوبی است که در 15 کیلومتری سان سیتی قرارگرفته است. این فضای 55 هزار هکتاری از شگفت انگیزترین مکان های آفریقای جنوبی است. مشاهده و لمس زندگی انواع حیوانات در حیات وحش طبیعی و بکر یک تجربه عالی، بی نظیر و تکرار نشدنی را در سفر به ارمغان می آورد. بیش از 8000 نوع از گونه های مختلف حیوانات وحشی و اهلی در این مکان زندگی می نمایند که در هرلحظه با بازیگوشی ها، کوشش برای بقا، دوستی ها و دشمنی هایشان گردشگران را غافلگیر می نمایند.

گردشگران می توانند با ماشین های گشت و تور لیدرهای مجرب همراه شوند و از دیدن شیرها، پلنگ، کرگردن های سفید، فیل، بوفالو، کفتارهای قهوه ای، چیتاهای بادپا، سمور سیاه، زرافه، گورخر و تمساح ها لذت ببرند. علاوه بر انواع پستانداران، بیش از 300 نوع پرنده در این پارک زندگی می نمایند که بعضی از آن ها مهاجر و بعضی نیز ساکن دائمی پیلانسبرگ هستند. علاوه بر ماشین های گشت، بالن هایی نیز در پارک وجود دارند که به گردشگران این امکان را می دهند تا گشتی متفاوت در پیلانسبرگ را تجربه نمایند.

پارک پیلانسبرگ، سان سیتی

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تور آفریقای جنوبی 98 با کارشناسان بخش فروش تور در آژانس هواپیمایی مجله آرنا تماس بگیرید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 564

به "4 جاذبه گردشگری در سان سیتی آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جاذبه گردشگری در سان سیتی آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید