5 محصول فناورانه پژوهشگران پارک علم و فناوری مازندران رونمایی شد

به گزارش مجله آرنا، در بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استان مازندران از 5 محصول فناورانه پژوهشگران پارک علم و فناوری مازندران رونمایی شد.

5 محصول فناورانه پژوهشگران پارک علم و فناوری مازندران رونمایی شد

به گزارش گروه دانشگاه مجله آرنا، در بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استان مازندران از 5 محصول فناورانه پژوهشگران پارک علم و فناوری مازندران رونمایی شد.

محصولات رونمایی شده شامل ژل واریزول برای درمان واریس و هموروئید های خارجی، تولید رقم جدید برنج برکت محتمل به شوری، کنترل کننده پیشرفته فرآیند حرارتی، سامانه اتوماسیون آبیاری تناوبی شالیزار و فوم عایق بازتابنده پلی استارین است.

علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به ارائه بیش از 250 محصول فناوری در بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استان گفت: 80 استارت آپ، 18 شرکت دانش بنیان، 20 مجموعه علمی پژوهشی و فناوری، 10 شرکت حوزه صنایع خلاق و دانش آموزی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: این نمایشگاه از 19 آذر به مدت چهار روز از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در محل نمایشگاه بین المللی استان واقع در قائمشهر برگزار می شود.

معتمدزادگان با اشاره به ارائه بیش از 250 محصول فناوری در این نمایشگاه افزود: 80 استارت آپ، 18 شرکت دانش بنیان، 20 مجموعه علمی پژوهشی و فناوری، 10 شرکت حوزه صنایع خلاق و دانش آموزی، در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به رونمایی پنج محصول فناوری برتر تجاری سازی شده استانی در این نمایشگاه گفت: این محصولات در حوزه الکترونیک، کشاورزی، پزشکی، پلیمر و فناوری اطلاعات می باشند.

معتمدزادگان از برگزاری کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی در طول برگزاری ایام نمایشگاه خبر داد و گفت: ارائه فضای مذاکرات B. 2 B. و B. 2 G. برای تعامل و ارتباط موثر در راستای همکار ی های فیمابین برای اولین بار، در نمایشگاه امسال فراهم شده است.

وی در سرانجام گفت: برگزاری تور های بازدید گروهی و همچنین دانش آموزی و دانشجویی از نمایشگاه را از برنامه هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و پنجمین فن بازار استان مازندران همزمان به یازدهمین نمایشگاه الکامپ استان در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر از 19 تا 22 آذر ماه از ساعت 10 صبح الی 18 برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 537

به "5 محصول فناورانه پژوهشگران پارک علم و فناوری مازندران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 محصول فناورانه پژوهشگران پارک علم و فناوری مازندران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید