کاراته

برنز کومیته بانوان به برجعلی رسید

در مسابقات کاراته در بازی های همبستگی کشور های اسلامی، لیلا برجعلی صاحب مدال برنز شد.

28 مرداد 1401

تور استرالیا ارزان: سیدنی محبوبیتش را از کجا آورده است؟

سیدنی شهری احاطه شده به وسیله سواحل زیبا و مکان های دیدنی است.سیدنی در استان نیو سات ولز استرالیا واقع شده است و به همراه سالن اپرای مشهورش به نمادی از این کشور تبدیل شده است. شهری با جاذبه های خارق العاده که بیشترین تعداد توریست را به خود جذب می نماید....

5 اسفند 1400

رئیس فدراسیون کاراته: مربیان ایرانی از بهترین های دنیا هستند

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در مصاحبه با خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: مربیان ایران در جهانی کاراته صاحب اعتبار و اعتماد ویژه ای هستند. اکنون بیش از 30 باشگاه و تیم ملی از مربیان کاربلد و با دانش ایرانی استفاده می کنند. در این...

22 مهر 1400

دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان نیم فصل سوپر لیگ کاراته بانوان شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در سرانجام دیدارهای هفته سوم سوپر لیگ بانوان کاراته باشگاههای کشور، دانشگاه آزاد اسلامی با 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی نهاده شد و قهرمان نیم فصل شد.

27 بهمن 1398

حذف پنج کاراته کای ایران، آسیابری به رده بندی رسید

به گزارش خبرنگاران، کاراته ایران در روز نخست از آخرین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال 2019 هفت نماینده داشت که حاصل آن صعود امیرمهدیزاده به ملاقات نهایی، حضور علی اصغر آسیابری به ملاقات رده بندی و حذف سایر کاراته کاها بود.

25 دی 1398

سرانجام رقابت 235 جوجیتسوکار در مسابقات قهرمانی ایران

جوجیتسوکاران 18 استان کشور به مدت دو روز در سالن شهید کبکانیان استان تهران با هم به رقابت پرداختند.

27 مهر 1398

تیم بسکتبال شهرداری قزوین فردا در مرحله پلی آف به میدان می رود

به گزارش خبرنگاران، در شروع مرحله پلی آف لیگ یک بسکتبال کشور، تیم شهرداری قزوین در کرمانشاه برابر تیم مانیزان این شهر صف آرایی می نماید.

7 خرداد 1398