آموزش زبان آلمانی در شیراز با مدیریت استاد عباسی

به گزارش مجله آرنا، همه روزه دپارتمان زبان آلمانی آکادمی زبان پارسا شیراز پذیرای تعداد زیادی علاقه مندان به آموزش زبان آلمانی در شیراز است.

آموزش زبان آلمانی در شیراز با مدیریت استاد عباسی

با لحظه آخری آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش مجله آرنا، بنابر اعلام آکادمی زبان پارسا، شما نیز می توانید برای معین وقت مشاوره رایگان با استاد عباسی به شماره 09013443574 تماس بگیرید.

هدف مراجعین به دپارتمان زبان آلمانی آکادمی زبان پارسا ادامه تحصیل در یک کشور آلمانی زبان، علاقه به صحبت حضوری یا مجازی با افراد یا دوستانی که آلمانی زبان هستند، کار در شرکت ها و مؤسسات آلمانی، سفر توریستی به آلمان، مطالعه ادبیات یا فلسفه آلمانی، آشنایی با فرهنگ آلمانی و … می باشد. برای جامه عمل پوشاندن به اهدافتان در دوره های آموزش زبان آلمانی در شیراز با موسسه زبان پارسا تماس بگیرید. دوره های آموزش آلمانی در شیراز را می توانید از سراسر دنیا با شرکت در دوره های آموزش آنلاین توسط تیم حرفه ای با مدیریت استاد عباسی دنبال کنید. برای بهره مندی از آموزش زبان آلمانی با معیارهای استاندارد و مدرس آلمانی مجرب، موسسه زبان پارسا بهترین انتخاب است. با شرکت در کلاس های آموزش آنلاین و یا حضوری موسسه زبان پارسا با همراهی بهترین اساتید زبان آلمانی در شیراز موفقیت خود را افزایش دهید.

از مزایای فراگیری زبان آلمانی می توان به یادگیری آسان این زبان اشاره داشت، که به دلیل وجود ریشه های یکسان تعداد بسیاری از کلمات با زبان انگلیسی می باشد.

زبان آلمانی در صندلی دهم زبان های اصلی دنیا نهاده شده است. یکی از مزایای فوق العاده دانستن زبان آلمانی این است که با فراگیری زبان آلمانی شما امکان ارتباط با حدود 100 میلیون نفر را پیدا می کنید.

شکل استانداردی برای یادگیری این زبان وجود دارد. زبان آلمانی که امروزه می بینیم، ناشی از نتیجه تغییرات و تحولاتی است که با گذشت سالیان، در آن ایجاد شده است. در سال 96 میلادی با هدف ساده سازی زبان آلمانی این زبان به طور رسمی استاندارد شد. به طوری که برای ساده سازی املای کلمات و واژگان، همه این کلمات به صورتی یکپارچه و متحد درآمدند. سال 2004 در قوانین زبان آلمانی دوباره تجدید نظربه عمل آمد و دوباره مورد آنالیز و بازبینی نهاده شد و یک سال بعد، قانون های تازه ای برای نوشتار در نظر گرفته شد که استفاده از این قوانین به صورت اجباری درآمد. این قوانین امروزه در کشورهای آلمان، سوئیس و اتریش مورد استفاده قرار می گیرد.

استانداردسازی قوانین زبان آلمانی باعث شد که افراد سراسر دنیا قادر به فهمیدن استانداردهای زبان آلمانی را بشوند و با توجه تعدد گویش های زبان آلمانی، هر کسی که در صحبت های خود از استانداردهای زبان آلمانی استفاده کند، افراد دیگر با هر گویش آلمانی بتوانند منظور او را درک نموده و بفهمند.

دلایل یادگیری زبان آلمانی

زبان آلمانی به عنوان متداول ترین زبان علمی در رده دوم نهاده شده است؛ و دانشگاه های آلمان از شهرت و مزایای خوبی مثل هزینه بسیار پایین یا عدم دریافت شهریه برخوردارند و همین نکته باعث می گردد که برای اهداف آکادمیک یا تحصیلات و همچنین برای مطالعه آثار مشهور زبان آلمانی به یادگیری این زبان پرداخت.

بسیاری از جوایز نوبل برای انواع دستاوردهای فیزیک، شیمی، پزشکی و ادبیات متعلق به آلمانی ها است و فراگیری زبان آلمانی دریچه ای به سوی آشنایی با آثار این افراد را فراهم می نماید.

آلمان برای آن دسته افرادی که به دنبال کسب وکار هستند، مقصد مفیدی است. باید اطلاع داشته باشید که بزرگ ترین اقتصاد در اتحادیه اروپا و چهارمین اقتصاد دنیا، کشور آلمان است. آلمان منزلگاه بسیاری از قدرتمندان اقتصاد دنیای می باشد. این کشور مهد تعداد زیادی شرکت های بین المللی و خط مقدم فن آوری های جدید می باشد.

برای بهره مندی از بهترین اساتید زبان آلمانی به موسسه زبان پارسا با 18 سال سابقه تماس بگیرید.

ویژگی های زبان آلمانی

یکی از ویژگی های زبان آلمانی طولانی بودن کلمات در این زبان است.

داشتن قوانین معین برای نوشتار و ساختار کلمه ها

قوانین محکم و سختی برای نوشتن کلمه ها در زبان آلمانی وجود دارد. این قوانین به گونه ای هستند که اگر فردی با قوانین گویش کلمات و حروف آلمانی این زبان آشنا باشد می تواند کلمات آلمانی را به راحتی تلفظ نموده و حتی می تواند کلمه ای که برای اولین بار می شنود را به راحتی بنویسد.

داشتن الگوی معین افعال

زبان آلمانی نسبت به زبان انگلیسی برای زمان افعال خود از الگوی معینی استفاده می نماید.

نکاتی برای یادگیری زبان آلمانی.

زبان کامپیوتر یا گوشی تان را به زبان آلمانی تغییر بدهید.

اگر اساتید آلمانی زبان (بومی آلمان) در شهر شما هستند، با آن ها ارتباط برقرار کنید. (برای بهره مندی از آموزش زبان آلمانی در شیراز توسط تیم حرفه ای از آلمان به موسسه پارسا تماس بگیرید.)

سریال و فیلم های آلمانی را در ابتدا با زیرنویس و سپس بدون زیرنویس تماشا کنید.

یک وبلاگ یا یک دفتر خاطرات به زبان آلمانی داشته باشید.

مقابل آینه با خودتان آلمانی حرف بزنید.

رادیو را به آلمانی گوش بدهید.

داستان های کوتاه آلمانی بخوانید.

دوست های آلمانی زبان در شبکه های اجتماعی پیدانموده و با آن ها آغاز به چت کردن کنید.

بازی های رایانه ای یا موبایلی با زبان آلمانی انجام بدهید.

و مهم ترین نکته این که با شرکت در کلاس های آلمانی، به طور مدون و برنامه ریزی شده تحت تدریس یک مدرس زبان آلمانی که متبحر باشد می توانید با خیال راحت این جهت را طی کنید. در صورتی که تمایل به مشاوره برای آموزش زبان آلمانی را دارید با موسسه زبان پارسا (تأسیس 1380) شماره تماس 09013443574 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 665

به "آموزش زبان آلمانی در شیراز با مدیریت استاد عباسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش زبان آلمانی در شیراز با مدیریت استاد عباسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید