آنچلوتی: ابراهیموویچ فناناپذیر است، درست مثل رونالدو!

به گزارش مجله آرنا، کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی اورتون، که سابقه کار با زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو را دارد معتقد است که آن ها بازیکنانی فناناپذیر هستند.

آنچلوتی: ابراهیموویچ فناناپذیر است، درست مثل رونالدو!

به گزارش گروه ورزشی مجله آرنا، ابراهیموویچ 39 ساله صدرنشین جدول گلزنان سری آ است و رونالدوی 35 ساله در رده دوم واقع شده است. درخشش زلاتان باعث شده که میلان پس از مدت ها به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل شود. آنچلوتی تایید کرد که پس از حضور زلاتان در لیگ فوتبال آمریکا فکر می کرده که انتها این بازیکن رسیده، اما او همچنین پس از آن نیز به درخشش ادامه داده و در 58 بازی 53 گل برای لس آنجلس گلکسی زد و پس از بازگشت به ایتالیا نیز 20 گل در 29 بازی به ثمر رسانده است. آنچلوتی به اسپرت مدیاست گفت: وقتی زلاتان برای بازی به آمریکا رفت فکر کردم که این خداحافظی آخر هست. در عوض او در بسیاری دیدار ها گلزنی کرد.

حالا او به ایتالیا بازگشته و من فکر کردم که این دیگر انتها ماجراست، ولی او هر یکشنبه گلزنی می کند. او فناناپذیر است، درست مثل کریستیانو رونالدو. ادامه دادن بازی آسان است، اما آن ها فقط بازی نمی کنند، همیشه گل می زنند و این آسان نیست. هرگز رخ نداد که من به کریستیانو بگویم بازی نکن، چون او بازیکن بهتری نسبت به سایرین بود. نیازی نیست دانشمند باشی تا این را درک کنی.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1228

به "آنچلوتی: ابراهیموویچ فناناپذیر است، درست مثل رونالدو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: ابراهیموویچ فناناپذیر است، درست مثل رونالدو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید