اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی درنیویورک باکمک پهپاد

به گزارش مجله آرنا، یک شهروند ناشناس در نیویورک پهپادی را در آسمان بخشی از این شهر به پرواز درآورده و به عابران هشدار داده قوانین فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی درنیویورک باکمک پهپاد

به گزارش خبرگزاری مالی ایرانبه نقل از دیلی میل، با گسترش پاندمیک کووید19،اندرو کومو فرماندار نیویورک بارها از رعایت نکردن قوانین فاصله اجتماعی توسط شهروندان در این شهر انتقاد نموده است. اکنون یک شهروند ناشناس سرویس های خود را برای اجرای این قوانین ارائه نموده است.

به همین دلیل ساکنان نیویورک یک پهپاد رصد نموده اند که درآسمان بخشی از منطقه منهتن پرواز می نماید . این پهپاد عابرانی که به طور گروهی حرکت می نمایند را توبیخ می نماید.

این گجت نیروی پهپادی داوطلبانی آنتی کووید19 لقب گرفته و به عابران هشدار می دهد تا با رعایت فاصله اجتماعی از یکدیگر حرکت نمایند تا از آمار مرگ و میر کاسته گردد. البته به پرواز درآوردن پهپادها در بخشی از مناطق شهری غیرقانونی است و سازمان هوانوردی فدرال اعلام نموده منتظر پرواز دوباره پهپاد است تا معین گردد فعالیت آن طبق چارچوب های قوانین است یا خیر.

ویدئویی از پرواز این پهپاد در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدئو پهپاد بالای سر گروهی از عابران پرواز می نماید و می گوید: این نیروی پهپادی داوطلبانه آنتی کووید19 است. لطفا فاصله اجتماعی را رعایت کنید. تکرار می کنم، فاصله اجتماعی را رعایت کند. لطفا به کنترل گسترش این ویروس یاری کنید. آمار مرگ و میر را کاهش و جان انسان ها را نجات دهید. برای سلامت خود و خانواده تان فاصله اجتماعی را حفظ کنید.

هنوز صاحب این پهپاد معین نشده است. پلیس نیویورک نیز اعلام نموده اپراتور پهپاد نیست.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 873

به "اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی درنیویورک باکمک پهپاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی درنیویورک باکمک پهپاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید