اختصاص 40 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به بانک ملی

به گزارش مجله آرنا، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 40 درصد اعتبارات اشتغال در نظر گرفته شده برای مددجویان به بانک ملی خراسان شمالی اختصاص یافته است.

اختصاص 40 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به بانک ملی

به گزارش گروه استان های مجله آرنا از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه میزان اعتبارات ابلاغ شده، 225 میلیارد تومان است ،گفت: 40 درصد این اعتبارات به بانک ملی استان اختصاص یافته است.

الهی راد رقم اختصاص داده شده به بانک ملی استان در حوزه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال را 98 میلیارد تومان برشمرد و افزود: تا به امروز 20 درصد این اعتبار به بانک ملی ابلاغ شده است و امیدواریم با ابلاغ تمامی سهمیه شاهد تسریع در پرداخت وام های قرض الحسنه اشتغال باشیم.

بیشتر بخوانید

او گفت: تا به امروز حدود 60 مددجوی متقاضی تسهیلات اشتغال زایی از این بانک وام قرض الحسنه به ارزش حدود 4میلیارد و 600 میلیون تومان دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: اکنون 325 پرونده به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون تومان در بانک ملی آماده دریافت تسهیلات اشتغال هستند.

او در ادامه به مشارکت کمیته امداد و بانک ملی استان در جهت توسعه طرح پنل های خورشیدی اشاره کرد و گفت: امسال در نظر داریم با ایجاد تفاهم نامه سه جانبه شاهد اجرای 200 طرح پنل خورشیدی ویژه منازل مددجویان باشیم.

الهی راد قیمت پیش بینی شده برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای هر خانوار را حدود 100 میلیون تومان به طور میانگین عنوان کرد و افزود: اکنون یک هزار منزل مسکونی با سازه های مناسب برای احداث طرح نیروگاه خورشیدی در استان پیش بینی شده است.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1804

به "اختصاص 40 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به بانک ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 40 درصد اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به بانک ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید