از پرسپولیس رفتم تا بازی کنم

به گزارش مجله آرنا، امیر روستایی خرید تازه نفت مسجدسلیمان در مصاحبه با خبرنگار ما درباره ملاقات با پیکان شرح داد: بازی خیلی خوبی و اینکه هفته اول لیگ بود و تیم ها کمی محتاط عمل می کردند و اینکه تیم ما کمی دیر بسته شد و از نظر شرایط بدنی از بقیه تیم ها عقب تر بودیم، ولی باز هم خدا را صدر هزار مرتبه شکر که توانستیم یک بازی خوبی را ارائه بدهیم با نکته هایی که کادرفنی و آقای کمالوند گفتند و انشالله بتوانیم بازی بعدی در مسجدسلیمان مقابل سپاهان نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم.

از پرسپولیس رفتم تا بازی کنم

وی در مورد عملکرد خودش مقابل پیکان گفت: درشرایطم خیلی خوب بود خدا را شکر. 90 دقیقه در زمین بودم و توانستم خوب بازی کنم و رضایت کادرفنی خودمان را داشته باشم و شرایط خوب بود.

روستایی با اشاره به حضور کرار در نفت مسجدسلیمان عنوان نمود: کرار بازیکن خیلی خوبی است و مخصوصا پاسور خیلی خوبی است. کرار الان چند سال است در فوتبال ایران است و همه او را می شناسند و نیازی نیست من از او تعریف کنم. انشالله بتوانیم بازی های بعد با هم هماهنگ تر بشویم و بتوانیم نتیجه لازم را برای نفت مسجدسلیمان و مردم خوب مسجدسلیمان داشته باشیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان راجع به جدایی از پرسپولیس گفت: من دوست داشتم بازی کنم و تصمیم گرفتم جدا بشوم و بتوانم در شرایط بازی باشم و هیچ مشکل خاصی هم نه با کادرفنی و نه با باشگاه داشتم و خیلی محترمانه جدا شدم و انشالله بتوانم راستا پیشرفت را ادامه بدهم.

او درباره کارکردن با فراز کمالوند گفت: وقتی که آقای کمالوند به من گفت که به تیم مسجدسلیمان بروم من خیلی استقبال کردم، چون ایشان هم مربی خیلی خوبی از نظر فنی و اخلاقی است و در این مدت که با ایشان کار کردم خیلی چیز ها یاد گرفتم و انشالله که بتوانم جوا زحمت های ایشان و کادرفنی را بدهم و شرمسار مردم مسجدسلیمان نشوم.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1782

به "از پرسپولیس رفتم تا بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از پرسپولیس رفتم تا بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید