اخبار صنعت

الن ویک 2 چگونه به سم لیک اجازه داد تا یک ادیسه 13 ساله را به انتها برساند؟

اولین نسخه از سری الن ویک (Alan Wake)، با یک کلیف هنگر به سرانجام می رسد و هواداران را به امید دنباله ای به نام الن ویک 2 می گذارد. شخصیت اصلی بازی پس از شیرجه زدن در اعماق دریاچه کالدرون برای نجات همسرش آلیس از نوعی تاریکی که شهر برایت فالز در واشنگتن را فراگرفته...

16 دی 1402

تبریز، آماده یازدهمین جشنواره رینوتکس 2023 می گردد

نمایشگاه رینوتکس (نوآوری و فناوری رَبع رشیدی) در تاریخ 14 تا 17ام آذر ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار گردد.

25 آبان 1402

شوشا جمهوری آذربایجان به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2026 انتخاب شد

ایرنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشورمان، شوشا جمهوری آذربایجان به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2026 انتخاب شد.

12 مهر 1402

درمان سریع کیپ شدن بینی در خانه

بخشی از ناراحتی های ایجاد شده براثر سرماخوردگی و آنفولانزا گرفتگی و کیپ شدن بینی است که بسیار آزاردهنده است، با درمان های فوری گرفتگی بینی را برطرف کنید.

26 شهریور 1402

داغ ترین مرسدس بنز 2024 معرفی گردید

اگر در رابطه با زیباترین محصولات مرسدس بنز نظرسنجی برگزار گردد قطعا یکی از شانس های اصلی این رویداد، جی تی کوپه خواهد بود.

29 مرداد 1402

این مرد سازنده معروف ترین سلاح شوروی است!، عکس

کانال خبری پارتیزان نوشت: در دهه 20 میلادی با آغاز پروژه نو و صنعتی سازی اتحاد شوروی، طراح بزرگ سلاح فدور توکارف (Fedor Tokarev) اقدام به بازطراحی و کار برروی مسلسل های سنگین PM1910 موجود در اختیار ارتش این کشور کرد.

15 مرداد 1402

عکس روز حیات وحش؛ شکار حیرت انگیز زنبور عسل به وسیله گرگ زنبور

زنبور زرد اروپایی واسپ wasp معروف به گرگ زنبور عسل با نام علمی فیلانتوس تریانگولم برای تخم گذاری اقدام به شکار زنبور های عسل می نماید.

25 تیر 1402

با نصب پنل خورشیدی همواره به انرژی پاک و رایگان دسترسی داشته باشید

بحران انرژی، افزایش هزینه قبض ها، افزایش هزینه های انرژی و از بین رفتن تعادل زیست بوم طبیعی به علت استفاده نادرست از منابع طبیعی موضوعاتی هستند که تقریبا هر روز می شنویم اما نمی دانیم چطور از این چرخه خارج شویم. البته می دانیم، اما ممکن است خیلی به آن...

12 تیر 1402

3 طرز تهیه کیک ماست اسفنجی با پف زیاد در فر و بدون فر

در طرز تهیه کیک ماست از ماست به جای شیر استفاده می گردد و ضمناً می توانید آن را هم در فر و هم بدون فر و در پلوپز، قابلمه یا تابه درست کنید. کیک ماستی جزو هم هست. در این مقاله از 3 روش طرز تهیه کیک اسفنجی با ماست خوشمزه با پف زیاد بدون فر و در فر را به شما آموزش...

6 تیر 1402

یک بار برای همواره پاسخ دهید! چرا ایرانی نباید مقرون به صرفه و باکیفیت زندگی کند؟

چرا باید با هزارترفند از جمله ایجاد کمبود مصنوعی و تامین قطره چکانی بازار ومخفی شدن پشت شعار فراوری ملی و اشتغال، دربازارهایی مثل خودرو و لوازم خانگی افزایش قیمت های شدید و عجیب وغریب ایجادشده وبعد مردم با هزار ترفند حساب وکالتی و قرعه کشی وتعیین...

21 خرداد 1402

تجهیز خطوط حمل ونقل دریایی در دریای خزر ، 26 کشتی آماده حمل به مقصد روسیه

مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران امضای توافق نامه خرید کشتی با باشگاه همگرایی کریدور شمال- جنوب در روسیه را هم راستا با توافق ریلی رشت- آستارا دانست و گفت: 26 فروند شناور خزر با ظرفیت 3600 تی ای یو آماده حمل بار به مقصد روسیه است.

4 خرداد 1402

تماشا این مار ها حالتان را بد می نماید!

وقتی صحبت از حیوانات زشت به میان می آید، تعداد زیادی از حیوانات وجود دارند که ممکن است این لقب را از آن خود نمایند. به عنوان مثال موش خال برهنه را در نظر بگیرید یا یک جستجوی سریع برای حباب ماهی انجام دهید. آن ها مطمئناً ناز و یا بامزه نیستند.

29 اردیبهشت 1402

هر آنچه باید برای خواندن فلسفه هایدگر و هوسرل بدانید

پدیدارشناسی (Phenomenology) مکتبی فلسفی است که ریشه آن به اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 برمی شود و نقطه آغاز آن را می توان به ادموند هوسِرل (Edmund Husserl)، فیلسوف آلمانی نسبت داد.

27 اردیبهشت 1402

پیشنهاد اروپایی برای مهاجم پرسپولیسی ، یک ایرانی دیگر در راه لیگ یونان؟

نشریه sportime یونان با اشاره به این موضوع از احتمال امضای قرارداد ساسان انصاری کاپیتان فولاد با یکی از باشگاه های یونان اطلاع داد.

3 اردیبهشت 1402

عضو هیأت رئیسه اتاق ایران: اتاق مشترک بازرگانی ایران و عربستان به زودی تشکیل می گردد

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه عربستان از معدود کشورهای منطقه است که با آن اتاق بازرگانی مشترک نداریم، گفت: با پیگیری اتاق ایران به زودی اتاق مشترک بازرگانی دو کشور راه اندازی می گردد و گام مفید برای پیش برد اهداف مالی ایران و عربستان...

15 فروردین 1402

ببینید ، انفجار وحشتناک در جایگاه سی ان جی یاسوج

پمپ گاز سی ان جی در آدینه بازار یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد منفجر شد. رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویر احمد:در حادثه آتش سوزی پمپ گاز بنسنجان یاسوج یک نفر از کارکنان این مرکز به صورت جزئی دچار سوختگی و به مرکز درمانی منتقل شد.

12 بهمن 1401

مدارس همدان سه شنبه تعطیل شد

تاریخ برگزاری امتحانات داخلی متعاقبا به وسیله مدارس اعلام خواهد شد و مقتضی است؛ مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

2 بهمن 1401

کولما ، شهری در آمریکا که به شهر مردگان معروف است !!

کولما شهری است کوچک که تعداد افراد دفن شده در این شهر، بیشتر از آدم های زنده و در حال زندگی در آن می باشد! شهر کولما در بخش جنوبی سانفرانسیسکو آمریکا واقع شده است، جای در حوالی شهر دلی؛ مساحت شهر کوچک کولما که به شهر مردگان یا شهر خاموش نیز مشهور است در...

15 دی 1401

ماشین نو سایپا سر از سایت پاکستانی درآورد ، عکس (طراحی سایت)

دیجیاتو نوشت: طی هفته های اخیر تصاویر سایپا اطلس به عنوان محصول نو صنعت خودروسازی کشور منتشر شد که واکنش رسانه های دنیا را در پی داشته است.

5 دی 1401

واکنش سلاجقه به آبگیری بحث برانگیز سد چمشیر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ارایه نظر درباره آبگیری سد چمشیر را منوط به گزارش وزارت نیرو خواند.

10 آذر 1401
تعداد: (340)