استاد الدوحه پرسپولیسی ها را رها نمی کند، خبری بد برای یحیی و پرسپولیس

به گزارش مجله آرنا، نشریه استاد الدوحه در خبری مدعی شد که شجاع خلیل زاده مدافع تیم ملی ایران، فصل بعد را هم در الریان ادامه خواهد داد.

استاد الدوحه پرسپولیسی ها را رها نمی کند، خبری بد برای یحیی و پرسپولیس

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی مجله آرنا،نشریه استاد الدوحه در خبری از حضور شجاع خلیل زاده برای یک فصل دیگر در جمع بازیکنان الریان اطلاع داد تا بدین ترتیب شایعات بازگشت او به فوتبال ایران هم منتفی گردد.

استاد الدوحه نوشت: شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی، در حال آماده سازی خود برای دومین فصل حضور در الریان است، جایی که او در کنار یاسین براهیمی الجزایری در ترکیب اصلی تیم نهاده شد.

پیش بینی می گردد که الریان سه بازیکن خارجی خود را تغییر دهد. چرا که این باشگاه رسماً جدایی گابریل مرکادو آرژانتینی را اظهار داشت و انتظار می رود که یوهان بولی ساحل عاجی و فرانک کوم کامرونی هم به مرکادو بپیوندند.

شجاع خلیل زاده در فصل گذشته پس از سرانجام قراردادش و با انتقالی آزاد از پرسپولیس به الریان پیوست. او در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فصل گذشته که در دوحه برگزار گردید برای تیم ایرانی به میدان رفت و در صعود پرسپولیس به ملاقات فینال یاری کرد.

استاد الدوحه در ادامه نوشته است: این درخشش خلیل زاده از مرحله گروهی تا ملاقات نیمه نهایی با پرسپولیس، باعث شد تا الریان او را به خدمت بگیرد و این بازیکن به الرحیب (لقب الریان) ملحق گردد.

شجاع خلیل زاده در لیگ ستارگان در 13 مسابقه برای تیم الریان به میدان رفت که طی آن سه کارت زرد دریافت کرد. وی بعلاوه در ملاقات با قطر اس سی که با نتیجه 2 بر صفر به سود الریان به سرانجام رسید، یک گل به ثمر رساند. علاوه بر این، او در جریان پیروزی 3 بر یک مقابل الوکره هم یک گل وارد دروازه حریف کرد.

در جام امیر هم این بازیکن در جریان پیروزی دو بر صفر مقابل الدحیل در بازی نیمه نهایی و صعود الریان به مسابقه نهایی، به تیمش یاری کرد تا الرحیب در ملاقات فینال که اکتبر برگزار می گردد، مقابل السد به میدان برود. در سطح لیگ قهرمانان آسیا هم شجاع خلیل زاده در هر 6 بازی الریان که در گوای هند برگزار گردید، به میدان رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1649

به "استاد الدوحه پرسپولیسی ها را رها نمی کند، خبری بد برای یحیی و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد الدوحه پرسپولیسی ها را رها نمی کند، خبری بد برای یحیی و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید