ناامیدی حریف پرسپولیس از شکست دادن شاگردان یحیی، پرسپولیس بباز نیست خبرنگاران

به گزارش مجله آرنا، وب سایت رسمی گوا هند در مطلب طولانی به آنالیز پرسپولیس پرداخته و اعلام نموده است که شکست دادن این غول ایرانی، تقریبا غیرممکن است.

ناامیدی حریف پرسپولیس از شکست دادن شاگردان یحیی، پرسپولیس بباز نیست خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی مجله آرنا، وب سایت رسمی باشگاه گوا هند در مطلبی طولانی به آنالیز پرسپولیس پرداخته است. این وب سایت نوشته است: در حالیکه اف سی گوا نخستین تجربه خود در لیگ قهرمانان آسیا را شروع نموده است، در یک گروه نسبتاً سخت قرار گرفته است. جایی که مسلما بزرگترین چالش آنها رویارویی با قهرمان ایران، پرسپولیس است. آنها نه تنها مدافع عنوان قهرمان لیگ خلیج فارس (لیگ برتر ایران) بوده بلکه همچنین نایب قهرمان دوره قبلی ACL نیز هستند.

با یک خط حمله انباشته از بهترین استعدادهای آسیا و یک ساختار دفاعی سرسخت، شکست دادن ارتش سرخ اغلب غیرممکن است. همانطور که اف سی گوا برای مجموعه ای از نبردهای مهیب آماده می گردد، دقیقاً به آنچه که غول های ایرانی در دیدارهای پیش رو ارائه می دهند، می پردازیم.

غول های ایرانی طی چند فصل گذشته بسیار مسلط بوده اند و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران در فصل 2019/20 موفقیت خود را حفظ نموده اند. در این کارزار، پس از اینکه آنها فصل را کمی متزلزل شروع کردند، ارتش سرخ در ماههای اخیر سطح عملکرد خود را افزایش داده و مرتباً به رتبه های بالای جدول صعود کرد.

آنها در حال حاضر در صدر جدول لیگ خلیج فارس قرار دارند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان (که یک بازی کمتر انجام داده است) فزونی دارند. در 19 بازی لیگ تا به امروز، آنها فقط یک باخت و 8 تساوی کسب نموده اند و در 10 بازی نیز به پیروزی رسیده اند. در حالی که آنها دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند، با دریافت تنها 10 گل بهترین خط دفاع را به خود اختصاص داده اند. با این حال، پرسپولیس اخیراً در عملکرد خود دچار یک افت کوچک شده و در دو بازی از سه بازی اخیر خود در لیگ به نتیجه تساوی رسیده است.

درباره تیم پرسپولیس

از زمان تاسیس پرسپولیس در سال 1963، این باشگاه خود را در میان فزونین باشگاه های داخلی فوتبال ایران قرار داده و در دهه اخیر به اوج رسیده است. ارتش سرخ تا به امروز 13 عنوان قهرمانی لیگ ایران را به دست آورده است که 4 قهرمانی آن به صورت متوالی و در فصول اخیر بوده است.

پرسپولیس همچنین 6 بار قهرمان جام حذفی شده و سه بار نیز سوپر جام ایران را به دست آورده است. آنها در سال 1990-91 جام برندگان آسیا را به دست آورده اند و دو بار نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته اند که هر 2 بار شکست خورده اند. این باشگاه همچنین به بازیکنان بزرگی نظیر علی دایی، علی کریمی و علی پروین میدان داده است.

وب سایت رسمی گوا در ادامه نیز به آنالیز کارنامه یحیی گل محمدی در پرسپولیس پرداخته و با تعریف و تمجید از احمد نوراللهی، شهریار مغانلو و سیدجلال حسینی، آنها را فزونین بازیکنان سرخپوشان معرفی نموده که می توانند در بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای گوا دردسرساز شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1500

به "ناامیدی حریف پرسپولیس از شکست دادن شاگردان یحیی، پرسپولیس بباز نیست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناامیدی حریف پرسپولیس از شکست دادن شاگردان یحیی، پرسپولیس بباز نیست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید