مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند؛ تست کرونای سعید آقایی مثبت شد

به گزارش مجله آرنا، خبرگزاری خبرنگاران- از اردوی پرسپولیس خبر می رسد سعید آقایی فعلا همراه این تیم به گوا نمی رود.

مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند؛ تست کرونای سعید آقایی مثبت شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش مجله آرنا، سعید آقایی به دلیل ابتلا به کرونا از سفر به گوا جا ماند. این خبر تایید نشده ای است که از اردوی پرسپولیس به گوش می رسد، خبری که هنوز باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی منتشر ننموده است اما به گفته یک منبع مطلع سعید آقایی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهد. در حالی که پرسپولیس تا ساعاتی دیگر راهی گوا است، نزدیکان این باشگاه می گویند سعید آقایی از این سفر جا ماند.

گفته می گردد تست کرونای سعید آقایی مثبت شده و این بازیکن فعلا نمی تواند پرسپولیس را در سفر به هند همراهی کند. بازیکنان پرسپولیس دیروز تست کرونا دادند و امروز در آستانه سفر با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش سعید آقایی شوکه شدند. مربیان پرسپولیس امیدوار هستند تست های بعدی آقایی منفی باشد و این بازیکن بتواند با ارائه دو تست منفی متوالی مجوز سفر به گوا و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند.

در حالی که اعضای کاروان پرسپولیس برای سفر به گوا در فرودگاه حضور دارند، خبر مثبت شدن تست کرونای سعید آقایی شوک به این تیم است. پیش از این فرشاد فرجی هم به دلیل مشابه سفر به هند را از دست داده بود. فرجی قرار است با چند روز تاخیر همراه جعفر سمیعی به گوا سفر کند. پرسپولیسی ها امیدوار هستند تا آن موقع مشکل سعید آقایی هم حل گردد و این بازیکن هم همراه مدیرعامل و مدافع جدید تیم، به جمع سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا بپیوندد. اطرافیان باشگاه پرسپولیس خبر مثبت شدن تست سعید آقایی را تایید کردند اما باشگاه پرسپولیس منتظر است بعد از پرواز تیم به گوا، این خبر را به صورت رسمی منتشر کند.

در شرایطی که یحیی گل محمدی پیش از این فرشاد فرجی را به دلیل ابتلا به کرونا در سفر به هند در اختیار نداشت، سعید آقایی نیز در آستانه سفر با پاسخ مثبت تست روبرو شد تا شرایط علیه این تیم گردد. مدافع چپ سرخپوشان که در دیدارهای اخیر این تیم حضوری فیکس در جمع شاگردان یحیی گل محمدی داشت و نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود، بعد از تست روز گذشته این تیم و در شرایطی که کاروان پرسپولیس در آستانه اعزام به هند قرار داشت با پاسخ مثبت کرونا روبرو شد تا خیلی زود اقدامات قرنطینه و جدا کردنش از تیم صورت گیرد. با این شرایط آقایی طی روزهای آینده بار دیگر تحت تست مجدد قرار خواهد گرفت و در صورتی که با پاسخ منفی روبرو گردد راهی گوا خواهد شد و در غیر اینصورت غایب عظیم تیمش در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا لقب می گیرد.

حمید مطهری درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: می دانید بازی کردن در آسیا فوق العاده سخت است و باید با یک برنامه ریزی خوب راهی مسابقات شویم. خدا را شکر این طراحی را داریم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و دل طرفداران مان را شاد کنیم.

وی درباره برگزاری بازی در هند، مطرح نمود: هوای آنجا خیلی مرطوب و دمای هوا 33 تا 38 درجه سانتی گراد است و بازی کردن در هند با این شرایط و کرونا خیلی سخت است. باید پروتکل ها را به خوبی رعایت کنیم تا به مشکل بر نخوریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس، درباره اینکه میزبان اعلام نموده بابت کرونا تضمینی نمی دهد و بیشتر باشگاه ها باید رعایت نمایند، اشاره نمود: شرایط خیلی سخت است. سه روز یک بار باید بازی کنیم ولی برای ریکاوری استخر و سونای اختصاصی در اختیار نداریم و گفتند همه چیز آزاد است و اگر می خواهید بهره ببرید. هتل در شهری است که توریستی است اما ما باید خودمان را هماهنگ کنیم تا پیروز باشیم.

مطهری درباره اینکه ساکت الهامی به نوعی اعلام نموده بود که پرسولیسی ها واکسن زده اند، توضیح داد:

متاسفانه شرایط طوری شده که هرکسی به خودش اجازه می دهد اظهار نظر کند، آن هم اظهار نظری که هیچ گونه صحت و سلامتی در گفتار و کلام نیست و این خیلی زشت است. به نظر من مرجعی باید وجود داشته باشد که به این مسائل رسیدگی کند. مگر چنین ادعایی ندارند؟ باید ثابت نمایند. این گونه خیلی زشت است که به هم تهمت بزنیم. این کار قشنگی نیست و باید درباره مسائل فنی صحبت کنیم. بهتر است راجع به مسائل فوتبال و میزبانی ها صحبت کنیم نه اینکه برای یک بازی از سوژه های منسوخ شده استفاده کنیم. خواهشم این است که رسیدگی نمایند تا تعیین گردد ما واکسن زده ایم یا خیر. با کسانی که این حواشی را ایجاد می نمایند باید برخورد گردد.

وی درباره اینکه کادر فنی کنونی پرسپولیس پیروز شده در 50 بازی 100 امتیاز کسب کند، گفت:

به تیم و طرفداران و باشگاه تبریک می گویم. باید قدر همه مربیان ایرانی که خیلی به روز هستند را بدانیم. گل محمدی به غیر از پرسپولیس در تیم های دیگر نیز خوب کار نموده و مثمرثمر بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1471

به "مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند؛ تست کرونای سعید آقایی مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند؛ تست کرونای سعید آقایی مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید