استقبال از عکس دریافت با کی روش و شاگردانش همچنان داغ است

به گزارش مجله آرنا به امارات، با وجود اینکه نزدیک به دو هفته از آغاز رقابت های جام ملت های 2019 آسیا در کشور امارات می گذرد اما باز هم طرفداران زیادی برای دیدن اعضای تیم ملی فوتبال ایران به هتل محل اقامت این تیم مراجعه می نمایند.

استقبال از عکس دریافت با کی روش و شاگردانش همچنان داغ است

در کنار طرفداران تیم ملی فوتبال ایران افراد دیگری از کشورهای فیلیپین، ویتنام، چین و حتی ژاپن و امارات نیز به هتل روتاناپارک ابوظبی مراجعه می نمایند تا کی روش و شاگردانش را ببینند و با آنها عکس یادگاری بگیرند.

اکثر این طرفداران به دلیل امنیتی که توسط مسئولان کشور امارات برای تیم های حاضر در مسابقات درنظر گرفته شده است نتوانسته اند هر روز با بازیکنان ایرانی عکس بگیرند. با این حال مدتها منتظر می مانند تا اعضای کاروان تیم ملی را در لابی هتل یا در محوطه هتل ببیند.

نکته جالب توجه علاقه فراوان طرفداران فوتبال برای دریافت عکس یادگاری با کارلوس کی روش است. او محبوبیت زیادی بین آسیایی ها دارد و معمولا مخاطب تمام طرفدارانی است که برای دریافت عکس یادگاری درخواست دارند.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20:30 امشب به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های 2019 آسیا در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی به مصاف عمان می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 47

به "استقبال از عکس دریافت با کی روش و شاگردانش همچنان داغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از عکس دریافت با کی روش و شاگردانش همچنان داغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید