اسماعیلی: پرسپولیسی ها هم مسائل ما را داشتند، نتیجه نمی گرفتند

به گزارش مجله آرنا، هافبک استقلال می گوید تیمش مسائل اقتصادی و امکاناتی زیادی دارد.

اسماعیلی: پرسپولیسی ها هم مسائل ما را داشتند، نتیجه نمی گرفتند

به گزارش مجله آرنا، فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال پس از رجحان دو بر صفر تیمش برابر پدیده گفت: این برد مبارک طرفداران باشد. در این چند وقت، مسائل زیادی داشتیم. من صحبتی با مددی دارم. آقای مددی عزیز، شما مدیرعامل باشگاه هستی ! دشمن شما که نیستیم. ما می خواهیم مسائل مان حل گردد. زمین تمرین نداریم، یک روز غرب هستیم ویک روز شرق؛ آن وقت بازیکن کوچک ترین کاری که انجام می دهد، باید به کمیته انضباطی برود. فکر بازیکن را درگیر کردید. مرادمند 250 میلیون ندارد چکش را پاس کند. بازیکن داریم که کفش تمرین ندارد! کفش ورزشی ندارد که تمرین کند. مجیدی حرف بازیکنان را می زند و مشکل دیگری ندارد. فرقی نمی کند چه کسی مدیر باشد، باید برای تیم کار کند. این همه پول وارد باشگاه شده است، دریافتی بازیکن 30 تا 50 درصد است.

او ادامه داد: من به جایی رسیدم که پول برایم مهم نیست و امکانات می خواهم. تا ساعت 11 شب برای یک سالن بدنسازی باید صبر کنیم. امکانات ربطی به بازیکن ندارد؟ فرشید اسماعیلی، 37 درصد پول گرفته است اما 6 هفته دیگر لیگ تمام می گردد و بقیه تیم ها 70 تا 80 درصد پول گرفته اند. چیزی هم بگوییم، می گویند برو کمیته انضباطی باشگاه. من خودم خبر ندارم اما به جای من در کمیته انضباطی امضا کردند. من بارها گفتم که آن پول جزو قرارداد من نبوده و نامه آن را دارم و حتی 9 درصد من را به خاطر آن نامه جریمه نموده اند. بعد مصاحبه کردند و گفته اند سوء تفاهم بوده و حق با فرشید بوده است؛ پس چرا 9 درصد جریمه ام کردید؟

اسماعیلی اضافه کرد: من صحبتی با بازیکنان پرسپولیس دارم. کامیابی نیا و سیدجلال عظیم ما هستند. من آن ها را به رختکن استقلال دعوت می کنم. شما اگر مسائل ما را داشتید، این نتایج را نمی گرفتید. دم بازیکنان ما گرم و نمی دانم چه بگویم. 6 سال است که با ما این کار را می نمایند و امیدوارم درست گردد. هفته قبل به مجیدی قول هایی دادند که امیدوارم عملی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1621

به "اسماعیلی: پرسپولیسی ها هم مسائل ما را داشتند، نتیجه نمی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی: پرسپولیسی ها هم مسائل ما را داشتند، نتیجه نمی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید