افزایش زنجیره شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ماسک بزنید و سفر نروید

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اضافه شدن بک فوتی دیگر به 60 نفر رسید.

افزایش زنجیره شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ماسک بزنید و سفر نروید

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

دکتر پرویز یزدان پناه اضافه نمود: این بیمار مرد 53 ساله، دارای بیماری زمینه ای بود که بر اثر ابتلا به کرونا در مرکز بهداشتی درمانی شهدای دولت آباد، بیمارستان شهید جلیل یاسوج جان خود را از دست داد.

وی اظهارکرد: هم اکنون 167 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 75 بیمار کرونایی قطعی بوده و 14 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توضیح داد: امروز نیز جواب 338 نمونه را از آزمایشگاه دریافت کردیم که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد(60 درصد)، کهگیلویه(18 درصد)، گچساران(11 درصد) و چرام(6درصد) بود.

یزدان پناه عنوان نمود: از مردم می خواهیم استفاده از ماسک را فراموش نکنند و در ایام مبارک عید غدیر و تعطیلات پیش رو، از سفر و دید و بازدید بپرهیزند تا این رفتارها عاملی برای شیوع هر چه بیشتر این ویروس نشود.

به گزارش مجله آرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی اعلام کرد: شواهد نشان می دهد همه ما باید به سبک زندگی که کرونا تحمیل نموده است عادت کنیم. اگر شهروندان این توصیه ها را نادیده بگیرند، زنجیره شیوع بیماری افزایش یافته و این مسئله تبعات جبران ناپذیری برای سلامت مردم خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1071

به "افزایش زنجیره شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ماسک بزنید و سفر نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش زنجیره شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ماسک بزنید و سفر نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید