افزایش 159 درصدی اپلیکیشن های آلوده به تبلیغات

به گزارش مجله آرنا به نقل از زددی نت، یافته های مؤسسه پژوهشی eMarketer نشان می دهد در سال 2019 در حدود 87 میلیارد دلار صرف تبلیغات از طریق گوشی های هوشمند در ایالات متحده شده است. این رقم بیش از دو سوم کل هزینه اجرا شده در حوزه تبلیغات دیجیتال در آمریکا را به خود اختصاص می دهد.

افزایش 159 درصدی اپلیکیشن های آلوده به تبلیغات

همچنین در سال 2018 میلادی برای اولین بار هزینه های صرف شده برای تبلیغات از طریق گوشی های هوشمند از هزینه تبلیغات تلویزیونی فراتر رفت.

یکی از عوامل این رشد سریع، سرمایه گذاری برای طراحی اپلیکیشن هایی است که در محیط داخلی آنها تبلیغات متنوعی نمایش داده می شود. انتظار می رود رقم صرف شده در این حوزه تا سال 2021 به 201 میلیارد دلار برسد.

این رشد به معنای افزایش قابل توجه اپلیکیشن هایی است که حاوی آگهی های مخفی هستند و این آگهی ها بدون جلب رضایت کاربران برای افراد مختلف نمایش داده می شوند. بر اساس همین بررسی تعداد اپلیکیشن های آلوده به آگهی های مخفی و مزاحم در سال 2018 نسبت به سال 2017 برابر با 159 درصد افزایش یافته است. از مجموع این نوع اپلیکیشن ها حدود 57 درصد از آنها، بازی یا ابزار کاربردی هستند.

البته باید توجه داشت بررسی دیگری توسط مؤسسه تحقیقاتی DoubleVerify نشان می دهد 50 درصد از آگهی های طراحی شده برای مشاهده در گوشی های هوشمند هرگز دیده نمی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 118

به "افزایش 159 درصدی اپلیکیشن های آلوده به تبلیغات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 159 درصدی اپلیکیشن های آلوده به تبلیغات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید