انتظارات مردم از تیم ملی به حق است، منتظر قهرمانی در آسیا هستیم

به گزارش مجله آرنا، محمود فکری در مصاحبه با خبرنگاران و در خصوص شرایط تیم ملی گفت: تیم فوتبال ایران با آمادگی کامل خود را آماده آغاز جام ملت ها می نماید. این تیم از نظر اردو و بازی های تدارکاتی شرایط خوبی داشته و حالا می تواند یکی از بهترین های ملت های آسیا باشد.

انتظارات مردم از تیم ملی به حق است، منتظر قهرمانی در آسیا هستیم

فکری ادامه داد: سالهای سال است که فوتبال کشور ما در جام ملت ها به قهرمانی دست پیدا ننموده و حالا با توجه به شرایطی که وجود دارد این تیم می تواند با داشتن بازیکنانی که در اروپا و همچنین لیگ داخلی بازی می نمایند، به قهرمانی دست پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما به عنوان یکی از بازیکنان پیشین تیم ملی چقدر شانس قهرمانی فوتبال ایران در ملت های آسیا خواهید داد؟ گفت: نمی توانم صد درصد بگویم چقدر شانس داریم؛ همیشه اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد که می تواند به ضرر و یا نفع ما باشد اما با توجه به اینکه کارلوس کی روش نزدیک به 8 سال است که در ایران حضور دارد و با فوتبال کشور ما کاملاً آشنا شده و فضای فوتبال آسیا را به خوبی می شناسد این بار باید تیم ما بتواند به قهرمانی در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا دست پیدا کند. اگرچه توپ گرد است و هزاران اتفاق می تواند در طول 90 دقیقه رخ بدهد اما با شناختی که از بازیکنان و کادر فنی داریم این بار منتظر قهرمانی تیممان خواهیم بود.

فکری در پاسخ به این پرسش که مردم از کارلوس کی روش که 8 سال است در ایران مشغول به کار است، انتظار قهرمانی دارند؟ گفت: انتظار مردم به حق است. آنها دیگر نمی توانند فکر نمایند که باز هم در جام ملت های آسیا به قهرمانی نرسیم. این مردم عاشق تیم ملی کشورشان هستند و بارها با حضور پررنگشان در استادیوم آن را ثابت نموده اند. پس امیدواریم کادر فنی تیم ملی که از تجربه بالایی برخوردار است بتواند با برنامه های تاکتیکی که برای هر بازی اختصاص می دهد، در سرانجام تیم ملی کشورمان را به قهرمانی برساند.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص عملکردش در تیم شاهین بوشهر تأکید کرد: مردم آنجا عاشق فوتبال هستند و بخشی از زندگی آنها را فوتبال تشکیل می دهد و به طبع انتظار بالایی از تیم شهرشان دارند و به دنبال این بودند که تیمشان به قهرمانی دست پیدا کند و به لیگ برتر برسد اما متأسفانه من هم نگران آنها هستم و هم دلخور از بعضی آقایان که همکاری لازم را انجام نداده اند. من همیشه محبت های مردم بوشهر را فراموش نمی کنم و امیدوارم این تیم بتواند به لیگ برتر صعود کند.

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا شما سرمربی نساجی خواهید شد؟ توضیح داد: هنوز چیزی معین نیست و باید منتظر صحبت های نهایی بمانیم. گزینه های زیادی برای سرمربی گری نساجی وجود دارد و باید صبر کرد و دید مسئولان این باشگاه با چه کسی به توافق می رسند.

وی در سرانجام و در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد بعد از استعفای علی امیری از سمت مدیرعاملی باشگاه نساجی قرار است نظری جویباری این پست را به عهده بگیرد، گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد. نظری جویباری آنقدر گرفتاری دارد که فکر نمی کنم شرایط به گونه ای باشد که او بتواند مدیرعامل باشگاه قائم شهر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 37

به "انتظارات مردم از تیم ملی به حق است، منتظر قهرمانی در آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات مردم از تیم ملی به حق است، منتظر قهرمانی در آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید