اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ابرکوه ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش مجله آرنا، اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ابرکوه به منظور خدمات رسانی مطلوب به مهمانان و مسافران در ایام نوروز 98 با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان، مسئول میراث فرهنگی ابرکوه و دیگر مسئولان ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری ابرکوه برگزار گردید.

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ابرکوه ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش مجله آرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه در این جلسه به ضرورت هماهنگی بین همه دستگاه های مرتبط در دقت و برسی نقاط ضعف و قوت ستاد در سال های گذشته تاکید نمود.

اسحاقی با اشاره به اینکه سال جاری باید نقاط مثبت را ارتقاء و نقاط ضعف را رفع کنیم، اضافه کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر ارائه خدمات می تواند باعث افزایش رضایت هر چه بیشتر مسافران و گردشگران باشد.

او بیان نمود: معرفی جاذبه های شهرستان ابرکوه در نمایشگاه ها و اقامتگاه هایی که در این ایام برای مسافران در نظر گرفته می گردد باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه در خاتمه سخنان خود به ارسال به موقع گزارش اقدامات و مستند هایی که توسط دستگاه های مربوطه اجرا شده به دبیرخانه ستاد تاکید نمود.

مجاهد کرباسی سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه نیز در این جلسه با بیان اینکه ابرکوه بخاطر داشتن آثار طبیعی و باستانی شاخص جزو شهرهای نمونه گردشگری ایران است و به دلیل قرار دریافت در میان مثلث سه شهر تاریخی یزد، اصفهان و شیراز هرسال میزبان و مورد توجه جمع زیادی از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بوده است، گفت: به طور قطع، همکاری و تعامل دستگاه های مختلف شهرستان در اجرای برنامه های ستاد بسیار مهم است و موجب رضایتمندی مسافران نوروزی خواهد بود.

شهرستان ابرکوه با بیش از 400 اثر تاریخی جزء 14 شهر نمونه گردشگری است که میتواند با پتانسیل ها و ظرفیت های موجود پذیرای خوبی برای مسافران نوروزی باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 213

به "اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ابرکوه ویژه نوروز 98 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ابرکوه ویژه نوروز 98 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید