اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو در راه است

به گزارش مجله آرنا، شرکت اوپو در حال کار بر روی اولین گوشی هوشمند تاشو خود می باشد و حالا پایگاه داده TENAA وجود اولین گوشی هوشمند تاشو شرکت OPPO با مدل PEUM00 را افشا نموده که می تواند بعضی مشخصات اصلی آن را برای ما آشکار سازد.

اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو در راه است

به گزارش مجله آرنا، فهرستی از تعیینات این محصول در بنچمارک گیک بنچ منتشر شده است. گیگ بنچ اعلام نموده که این تلفن همراه از چیپست کوالکام با نام Lahaina استفاده می نماید. این تراشه دارای فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز می باشد. این اطلاعات نشان می دهد که گوشی PEUM00 OPPO احتمالا از چیپست اسنپدراگون 888 یا 888 پلاس تغذیه می گردد.در فهرست منتشر شده، اندروید این گوشی 12 و 12 گیگابایت ذکر شده است.ویژگی های منتشر شده به وسیله گیگ بنچ را می توانید در فهرست زیر مشاهده نمایید:

این طور به گوش می رسد که اولین گوشی هوشمند تاشو OPPO با نام رمز Peacock ممکن است در این ماه رونمایی گردد. انتظار می رود این گوشی با یک پنل 8 اینچی OLED LTPO و با نرخ تازه سازی 120 هرتز، عرضه گردد. صفحه نمایش این دستگاه احتمالا دارای لبه های خمیده بوده و از فناوری punch-hole (حذف نوار مجزا برای قرار دادن دوربین سلفی و سنسور های متعدد از صفحه نمایش) استفاده نماید.به احتمال زیاد این دستگاه از نرخ تازه سازی 60 هرتز پشتیبانی خواهد نمود.

دوربین سه گانه این دستگاه، احتمالا شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX776، یک لنز 16 مگاپیکسلی Sony IMX481 و یک دوربین 13 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3M5 باشد. دوربین سلفی این دستگاه نیز، یک دوربین 32 مگاپیکسلی می باشد. تعیین نیست که این دوربین روی صفحه نمایشگر واقع شده است یا داخل دستگاه. بعلاوه احتمالا این دستگاه یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1845

به "اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید