ایتالیا مقصد گردشگران برای تمام سال

به گزارش مجله آرنا، ایتالیا کشوری در جنوب اروپا است که جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی دارد. این جاذبه ها سالیانه گردشگر های زیادی را به سوی این کشور روانه می نمایند. بازدید از ساختمان های به جای مانده از امپراطوری شکوه مند روم و سواحل آفتابی و طبیعت بی نظیر چیزهایی هستند که شما از تور ایتالیا باید انتظار داشته باشید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

ایتالیا مقصد گردشگران برای تمام سال

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

کلوسیوم

برای افرادی که به ایتالیا سفر می نمایند بازدید از کلوسیوم یکی از بایدهای سفر است. این آمفی تئاتر عظیم الجثه که در نوع خود بی نظیر است امروزه به مدلی تبدیل شده تا معماران سرشناس جهان برترین و مدرن ترین استادیوم های جهان را از روی آن بسازند. این مکان بعلاوه به خاطر آورنده شکوه، پیشرفت و قدرت تمدن روم باستان در جهانی قدیم است. بلیط هواپیما به ولز و دیگر شهر های زیبای جهان

کانال های آب، شهر وهم

سوار شدن بر گاندولا و حرکت در کانال های آبی باریک و زیبای شهر وهم، یکی از تفریح های گردشگری منحصربفرد در این منطقه به شمار میرود. وهم به شهر جزیره های کوچک معروفیت پیدا نموده است و کانال های آب در سراسر آن توسعه یافته اند. بعلاوه در اطراف این کانال ها ساختمان های قدیمی زیادی وجود دارند که شاهکار معماری ایتالیا در گذشته و شکوه هنر در این شهر را به رُخ گردشگر ها می کشند. سبک معماری در این منطقه علاوه بر غنای تاریخی که دارد حال وهوای هنری وعاشقانه به فضای شهر داده است. شهر کاندلا ایتالیا

پمپی

در پای آتشفشانی که در روزگاران قدیم بسیار فعال بوده است، شهری باستانی و نیمه تخریب شده دیده می گردد. این شهر در سال 79 پیش از میلاد به علت فعالیت آتشفشان کنار خود زیرخروارها خاکستر مدفون شد و تمامی سکنه آن از بین رفتند. کاوش-های باستان شناسی صورت گرفته در پمپی در سال های اخیرساختمان ها، معابد، سالن های تئاتر و حتی اجساد زیادی را از زیر خاکستر بیرون آورد. امروزه گردشگر ها می توانند در خیابان های این شهر باستانی قدم بزنند و با شکوه تمدن روم باستان در حدود 2000 سال پیش بیشتر آشنا شوند.

برج کج پیزا

ابن برج جالب و حیرت انگیز تنها یکی از صدها جاذبه گردشگری در شهر پیزا در ایتالیا به شمار میرود. این بنا که نمودی دیگر از پیشرفت تمدن روم باستان بوده است، متعلق به جهان باستان است. حدود 1100 سال پیش زمانی که تصمیم گرفتند در پی سیل برروی این برج کار تعمیری انجام دهند، پیزا به حالت کج و نیمه متمایل عایدی. با این حال بالا رفتن از پله های این برج و تماشا منظره ها زیبای شهر یکی از تفریحات گردشگری پرطرفدار به شمار میرود.

دریاچه کومو

همانطور که در ابتدا گفتیم، کشور ایتالیا تنها منحصر به جاذبه های تاریخی نیست و اگر شما به طبیعت علاقه فراوان داشته باشید بازهم می توانید تفریحات متعدد و مکان های پرجاذبه ای را برای گذران اوقات فراغت خود پیدا کنید. دریاچه کومو یکی از این منطقه ها است. این دریاچه که منظره ها فوق العاده ای در اطراف خود دارد به وسیله یک دهکده کوچک و سرسبز احاطه شده است. این منطقه در گذشته به اسم شکارگاه ثروتمندان استفاده می شده است اما امروزه گردشگر ها به علت وجود خانه ها و مکان های عجیب و جالب به آن سفر می نمایند.

ساحل آمالفی

این ساحل شگفت انگیز که جز فهرست میراث طبیعی یونسکو هم به شمار میرود، تصویری خیره نماینده از خط ساحلی در شبه جزیره سورِنتین به نمایش می گذارد. تپه های سرسبز کنار ساحل و کوهستانی که در نزدیکی آن واقع شده است تضاد جالبی میان زمین-های پست و مرتفع به وجود آورده است. این منطقه به علت جاذبه های طبیعی و امکانات تفریحی که در خود دارد بسیار مورد پسند گردشگر ها واقع می گردد.

سینکوتره

سینکوتره که در زبان ایتالیایی به معنای 5 دهکده است، یک منطقه ساحلی دوست داشتنی به شمار میرود که از صخره های عظیم و طبیعی و تپه های سرسبز تشکیل شده است. این 5 دهکده با این که از هم مجزا هستند اما تنها به مقدار یک راستا پیاده روی از هم فاصله دارند و این برای گردشگران این منطقه بسیار جالب است چرا که می توانند پای پیاده بین 5 دهکده زیبا حرکت نمایند و از منظره ها خارق العاده لذت ببرند.

برای این که بخش بیشتری از زیبایی های ایتالیا را کشف کنید و برای سفر به این کشور اقدام کنید در مقالات بعدی هم با ما همراه شوید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1683

به "ایتالیا مقصد گردشگران برای تمام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا مقصد گردشگران برای تمام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید