بازتولید تفریح علمی آموزشی کمی بزرگ تر 3

به گزارش مجله آرنا، تفریح علمی آموزشی کمی بزرگ تر 3 از سوی اداره کل تفریح های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و مجموعه لیان نورافروز بازتولید می گردد.

بازتولید تفریح علمی آموزشی کمی بزرگ تر 3

به گزارش گروه اجتماعی مجله آرنا اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، تفریح کمی بزرگتر 3، در ادامه و تکمیل تفریح کمی بزرگتر 2 که در سال 1376 از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فراوری شده، طراحی و معرفی خواهد شد.

این تفریح که مناسب بچه ها بالای هفت سال است به لحاظ محتوا، ظاهر و امکانات تغییراتی نموده است.

بر همین اساس، اضافه کردن یک راهنما که اطلاعات مناسبی در مورد اپتیک و سایر جنبه های علمی و شناختی وسیله در اختیار مخاطب کاربر قرار می دهد، از جمله تغییرات محتوایی این تفریح است.

بعلاوه افزودن تقسیم کننده به ظرف برای مشاهده راحت تر حشرات که دارای حرکت سریع هستند، از تغییرات ظاهری تفریح کمی بزرگ تر 3 به شمار می رود.

این تفریح به لحاظ امکانات نیز دارای تغییراتی از جمله حذف گیره (پنس) موجود برای جمع آوری نمونه ها و جایگزینی آن با یک گیرانداز حشرات یا وسیله جمع آوری نمونه دارای محفظه برای نگهداری موقت (طرح های مورد نظر موجود است) شده است.

یک محفظه کوچک نیز برای قرار دادن نمونه هایی که جمع آوری می گردد، به این تفریح اضافه شده است.

تفریح کمی بزرگ تر 3 پیوست فرهنگی برای کتاب های علمی کانون پرورش فکری خواهد بود و ابزار مناسبی برای تقویت حس کنجکاوی، بعلاوه دقت در نگاه کردن به اطراف بچه ها است.

اجزای این تفریح شامل جعبه مقوایی، محفظه پلاستیکی به قطر 12 سانتی متر، چشمی و ذره بین، پنس یا نگهدارنده حشرات و دفترچه راهنما است که با همکاری مرضیه کبیری و مهنوش غلامزاده در حال فراوری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1874

به "بازتولید تفریح علمی آموزشی کمی بزرگ تر 3" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازتولید تفریح علمی آموزشی کمی بزرگ تر 3" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتولید تفریح علمی آموزشی کمی بزرگ تر 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید