بازسازی 4 هزار واحد دامی آسیب دیده از زلزله

به گزارش مجله آرنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از بازسازی بیش از چهار هزار واحد دامی آسیب دیده از زلزله اطلاع داد.

بازسازی 4 هزار واحد دامی آسیب دیده از زلزله

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش مجله آرنا به نقل از تسنیم، اکبر فتحی با بیان این که زلزله میانه و سراب به تعداد زیادی از واحدهای دامی خسارت وارد کرد، گفت: در جریان زلزله میانه و سراب از اولین روزها با اینکه ورود به این حیطه در وظایف سازمانی ما نبود، به صورت خودجوش برای دامداران خسارت دیده پرونده تشکیل داده شد و هنگامی که دولت دستور اعطای تسهیلات به دامداران خسارت دیده را تصویب کرد در اسرع وقت پرونده ها را تحویل بانک ها دادیم.

وی اضافه نمود: در زلزله سراب و میانه حدود 4 هزار واحد دامی آسیب و خسارت دیده بود که به هر واحد 15 میلیون تومان تسهیلات و 5 میلیون تومان بلاعوض پرداخت می کنیم. در حال حاضر 99 درصد از پرونده ها در فرآیند پرداخت قرار دارند. مدیرکل جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی علت تأخیر را نیز اولویت داشتن بازسازی و پرداخت تسهیلات واحدهای مسکونی مطرح کرد و گفت: کوشش بر این است که ساخت واحدهای دامی تا فصل سرما به انتها برسد.

وی با اشاره به فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی استان در حوزه مکانیزاسیون گفت: 118 میلیارد تومان خط اعتباری مکانیزاسیون داریم که 24 درصد نیز بیشتر از سهم استانی بود و برنامه داریم برای ارتقا بهره وری به ناوگان کشاورزی استان ادوات جدیدی را اضافه کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1008

به "بازسازی 4 هزار واحد دامی آسیب دیده از زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 4 هزار واحد دامی آسیب دیده از زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید