بازی های انیمه ای برتر: Tokyo Ghoul Call to Exist

به گزارش مجله آرنا، انیمه توکیو غول (Tokyo Ghoul) یکی از محبوب ترین انیمه های تاریخ است. این عنوان با داستان بسیار خوب و نسبتاً پیچیده به همراه خشانت زیاد توانست توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. از طرفی با توجه به اکشن بسیاری که دارد، توانست جایگاه خوبی هم در دنیای گیمینگ پیدا کند. بازی ساخته شده از این انیمه عملکرد بسیار خوبی از دیدگاه منتقدین داشته و یکی از عناوین خوب ساخته شده از انیمه است.

بازی های انیمه ای برتر: Tokyo Ghoul Call to Exist

بازی توکیو غول مانند انیمه آن است. به این معنا که خط داستانی کاملاً مشابه با آن داشته و از لحاظ انیمیشن نیز شباهت های بسیاری با توکیو غول دارد. این بازی به سبک دوام آوری (Survival) بوده و به همین خاطر تجربه ای خاص را به شما ارائه می دهد. شما در نقش کن کانکی (Ken Kaneki) هستید. او نیمه انسان و نیمه غول است. به همین خاطر قابلیت های خاصی دارد. حال شما باید دشمنان خود را از بین برده و در دنیای این بازی به پیش بروید. از طرفی قابلیت های بسیار زیادی در توکیو غول وجود داشته که باید آن ها را بدست بیاورید. با اینکار کرکتر اصلی قدرتمندتر شده و مبارزات راحت تر می شوند.

یکی از نکات مثبت این بازی قابلیت تجربه آن به صورت کوآپ (Co-Op) است. به این معنا که شما می توانید بخش داستانی را به همراه دوست خود تجربه کنید. لذت تجربه یک بازی به همراه فردی دیگر چندین برابر خواهد شد. البته اگر به این کار علاقه ندارید، می توانید آن را انجام ندهید و بازی را به صورت تک نفره تجربه کنید. به طور کلی به دلیل وجود قابلیت های خاص در این بازی شما شاهد مقداری عناصر شخصی سازی در آن خواهید بود. به همین خاطر تجربه هر فرد در آن متفاوت خواهد بود. طراحی کرکتر در آن نیز بسیار جالب بوده و تمام کوشش تیم سازنده این بوده که بازی بسیار به انیمه نزدیک باشد.

همینطور اینکه این بازی از لحاظ گرافیکی چندان سنگین نبوده و روی بیشتر دستگاه های امروزی اجرا می گردد. پس هواداران انیمه توکیو غول اصلاً نباید این بازی را از دست بدهند.

نام بازی: TOKYO GHOUL:re [CALL to EXIST]

تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment

سازنده: Three Rings

سبک: اکشن سوم شخص

پلتفرم: پلی استیشن 4، کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 1976

به "بازی های انیمه ای برتر: Tokyo Ghoul Call to Exist" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: Tokyo Ghoul Call to Exist"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید