بروید و از کشوری دیگر حمایت کنید!

به گزارش مجله آرنا، خبرنگاران: مهاجم سیه چرده تیم ملی فوتبال ایتالیا در واکنش به منتقدانش گفت: بروید و از کشوری دیگر حمایت کنید!

بروید و از کشوری دیگر حمایت کنید!

به گزارش مجله آرنا و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، ماریو بالوتلی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا که در جریان تساوی بدون گل این تیم برابر جمهوری چک در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه اروپا از زمین اخراج شد در صفحه شخصی توئیتر خود به انتقاداتی که طرفداران و رسانه های ایتالیایی نسبت به او داشته اند، پاسخ داد.

سوپرماریو در این مسابقه ابتدا در دقیقه 68 از داور کارت زرد گرفت و 4 دقیقه پس از آن نیز به دلیل خطا روی مدافع چک با دریافت کارت زرد دوم و متعاقب آن با کارت قرمز از زمین اخراج شد. وی پس از اخراج از زمین با پرخاشگری ضرباتی را به دیواره تونل منتهی به رختکن زد.

پس از اینکه بالوتلی از زمین اخراج شد در حالی که به سمت رختکن می رفت به مجله آرنا گفت: آیا این حرکتم کارت قرمز داشت؟! فیلم را ببینید و قضاوت کنید.

مهاجم 22 ساله ایتالیا که در صفحه شخصی توئیتر خود پیغام های مختلفی در این خصوص دریافت نموده بود نوشت: هر چه که دل تان می خواهد بنویسید ولی بهتر است در جام کنفدراسیون ها از کشور دیگری حمایت کنید! این را از ته قلبم می گویم. ضمناً بهتر است بازی را با دقت نگاه کنید بعد نظر بدهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 258

به "بروید و از کشوری دیگر حمایت کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروید و از کشوری دیگر حمایت کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید