برترین فیلر های بازار را بشناسیم

به گزارش مجله آرنا، فیلرهای پوستی به کاهش خطوط ایجاد شده روی صورت و بازگرداندن حجم و شادابی صورت یاری می نمایند.

برترین فیلر های بازار را بشناسیم

با افزایش سن، صورت به طور طبیعی چربی زیر پوستی را از دست می دهد. به همین علت عضلات ضورت به پوست می چسبند و به این ترتیب خطوط لبخند و پنجه کلاغی آشکارتر می شوند.

پوست صورت نیز کمی کشیده می گردد و خاصیت ارتجاعی خود را ازدست می دهد و این به کاهش حجم صورت منجر خواهد شد. عوامل دیگری که روی پوست صورت تأثیر می گذارند عبارتند از: قرار گرفتن در معرض نور خورشید، وراثت و سبک زندگی.

فیلر های بازار

فیلرهای پوستی می توانند:

  • لب های نازک را حجیم نمایند
  • خطوط کم عمق را صاف نمایند
  • چین وچروک های صورت را صاف نمایند
  • جای زخم ها را ازبین ببرند
  • صورت را متقارن نمایند
  • حلقه دورچشم را کم رنگ نمایند یا ازبین ببرند

فیلرهای پوستی می توانند برای افرادی که علائم اولیه پیری دارند یا می خواهند صورت خود را زیباتر نمایند، مفید باشند.

کاری که فیلر های پوستی نمی توانند انجام دهند

برای بعضی از افراد، جراحی هایی مانند لیفت صورت، لیفت ابرو یا لیفت چشم ممکن است برترین روش باشد. درمان های جوان سازی غیرتهاجمی، مانند فیلرهای بافت نرم، نمی توانند به نتایج مشابهی دست یابند؛ اما ممکن به علت سهولت انجام، قیمت کمتر نسبت به جراحی و بعلاوه دوره نقاهت کوتاه مدت، به برترین گزینه برای افراد تبدیل شوند. مهم است به یاد داشته باشید که فیلرهای پوستی درمان های موقتی برای پیری صورت هستند و برای نتایج طولانی مدت باید به طور مداوم هرچندماه یک بار، مجدداً فیلرها را تزریق کنید.

انواع فیلرهای پوستی

محصولات ایمن و مورد تأیید FDA و CE اروپا، شامل محصولات مبتنی بر هیالورونیک اسید، پلی متیل متاکریلات، پلی-ال-لاکتیک اسید، هیدروکسی آپاتیت کلسیم یا چربی بدن خود فرد است. پزشک متخصص ابتدا با شما مشورت می نماید و باتوجه به نتیجه ای که فرد می خواهد به دست آورد، مناسب ترین مورد را بر اساس نوع پوست، سن و سایر عوامل توصیه می نماید.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یک جزء طبیعی از بافت همبند پوست است. ایمنی و اثربخشی هیالورونیک اسید، آن را به رایج ترین نوع فیلر پوستی مورد استفاده در عمل های زیبایی صورت تبدیل نموده است. تزریق هیالورونیک اسید می تواند خطوط و چین وچروک های ظریف را صاف نموده و حجم را به پوست بازگرداند.

هیالورونیک اسید

تفاوت بین محصولات مبتنی بر هیالورونیک اسید، به میزان ذرات آن مرتبط است که برای برطرف اعماق چین و چروک طراحی شده اند: ذرات کوچکتر برای خطوط ریز و ذرات بزرگتر برای چین وچروک های عمیق تر.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم

هیدروکسی آپاتیت کلسیم، چین و چروک های عمیق تر و پیری پوست را درمان می نماید. این محصول می تواند به پزشک یاری کند تا خط فک را برجسته و متقارن نموده و حجم را به داخل و اطراف گونه ها بازگرداند. هیدروکسی آپاتیت کلسیم معمولاً ماندگاری طولانی دارد و بین 1 تا 3 سال دوام می آورد.

پلی متیل متاکریلات (PMMA)

این فیلر از میکروسفر های معلق در ژل مبتنی بر کلاژن تشکیل شده است. این ژل حجمی فوری ایجاد می نماید که پوست را بلند می نماید تا چین و چروک ها و آثار زخم ها را صاف کند. میکروسفر ها در جای خود باقی می مانند و پشتیبانی ساختاری برای ظاهر صاف تر پوست ایجاد می نمایند.

پلی-ال-لاکتیک اسید

این فیلر که در ابتدا برای درمان ضایعات شدید صورت در عفونت HIV ساخته شد، اکنون به وسیله FDA و CE برای برطرف پیری صورت تأیید شده است. این محصول حدود 2 سال ماندگاری دارد.

چربی انسان

پزشک ممکن است چربی را از بدن خود فرد جمع آوری کند و مجدداً آن را برای افزایش حجم صورت، پُر کردن چین های عمیق و صاف کردن خطوط کم عمق، به نواحی مختلف صورت تزریق کند. استفاده از چربی بیشتر از سایر روش های تزریقی زمان بر است؛ زیرا قبل از تزریق چربی به لیپوساکشن احتیاج دارد. تزریق چربی از نظر مدت زمان تاحدودی غیرقابل پیش بینی است و از بیمار به بیمار دیگر و محل تزریق فرق دارد.

برترین فیلر های بازار

فیلرهای مختلفی از برندهای گوناگون در بازار وجود دارند که باعث شده اند مردم دچار سردرگمی شوند. در این بین، بعضی از برندها هستند که شناخته شده تر هستند و محصولات باکیفیت تری را به بازار عرضه می نمایند. از جمله این برندها می توان به ژوابکس و ژوویدرم اشاره نمود که به ترتیب برترین فیلرهای بازار به شمار می روند.

فیلرهای پوستی ژوابکس

فیلرهای پوستی ژوابکس

فیلرهای پوستی ژوابکس که به وسیله شرکت رزفارما سوئیس فراوری می شوند، در دسته فیلرهای باکیفیت و پرمیوم بازار قرار می گیرند. این محصولات به علت کیفیت و کارایی بالای خود، همیشه مورد توجه افراد قرار گرفته اند و به علت استفاده از هیالورونیک اسید کراس لینک شده، ماندگاری طولانی تری نسبت به فیلرهای پوستی هم رده دارند.

فیلرهای پوستی ژوابکس بر پایه هیالورونیک اسید مصنوعی که با استفاده از فناوری تخمیر باکتریایی فراوری می گردد، ساخته شده اند.

در فرمولاسیون این فیلرها، از فناوری کراس لینک یا اتصال عرضی استفاده شده و حجم بالای اتصالات عرضی باعث ایجاد ساختاری تک فاز شده است که حالت ژل مانندی به خود می گیرد.

بعضی از ویژگی های مهم فیلرهای ژوابکس عبارتند از:

  • لیفتینگ خیلی خوب
  • احیای بیولوژیکی پوست (حجم دادن+آب رسانی)

این مزیت دوگانه، به علت فرمول منحصربه فرد ژوابکس ایجاد شده است که وزن های مولکولی مختلف هیالورونیک اسید را باهم ترکیب می نماید.

بعضی از مزایای دیگر فیلرهای صورت ژوابکس عبارتند از:

  • بهینه سازی یکپارچگی بافت پوست
  • ارائه نتایج طبیعی

یکی از مهم ترین عوامل در تزریق فیلرهای پوستی، سرنگ تزریقی است. شرکت رزفارما برای محصولات ژوابکس از سرنگ های تزریقی مخصوص استفاده نموده و آن ها را در بسته بندی محصولات قرار داده است.

فیلرهای پوستی

شرکت رزفارما فیلرهای ژوابکس را در 5 نوع مختلف فراوری نموده است که به ترتیب برای حجیم کردن لب ها، برطرف آثار زخم ها، برطرف چین وچروک های سطحی، برطرف چین وچروک های عمیق و حجم بخشیدن به اجزای مختلف صورت به کار می روند.

فیلرهای پوستی ژوویدرم

ژوویدرم یک فیلر پوستی مبتنی بر هیالورونیک اسید است. محصولات مختلفی در خانواده ژوویدرم وجود دارند. همه آن ها برای یاری به افراد برای برطرف علائم پیری صورت استفاده می شوند. هر محصول ژوویدرم دارای پیوند و غلظت های مختلف هیالورونیک اسید است و این محصولات مختلف هر کدام برای هدف قرار دادن مسائل خاصی در هنگام تزریق در منطقه ها و اعماق مختلف طراحی شده اند. فیلر های ژوویدرم قوامی صاف و ژل مانند دارند.

ژوویدرم با افزودن حجم به بافت صورت به وسیله ماده فعال خود (هیالورونیک اسید) عمل می نماید. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن انسان یافت می گردد و فراوری بافت هم بند که پوست را حجیم می نماید (کلاژن) را تحریک می نماید. با افزایش سن، فراوری هیالورونیک اسید و کلاژن کاهش می یابد. این امر باعث افزایش افتادگی و چین وچروک پوست صورت می گردد.

در طول فرآیند تزریق، پزشک، دستیار پزشک یا پرستار شما معمولاً از یک اتوماتیک برای علامت گذاری نواحی تحت درمان استفاده می نماید. سپس پزشک ژوویدرم را به ناحیه مورد نظر تزریق می نماید. بعلاوه برای اطمینان از توزیع یکنواخت و کاهش احتمال تورم، آن ناحیه را به آرامی ماساژ می دهند. کل این روش معمولاً بین 15 الی 60 دقیقه طول می کشد و این زمان به ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

ژوویدرم حاوی میزان کمی لیدوکائین کاهش دهنده درد است. این ماده یاری می نماید تا هرگونه درد یا ناراحتی که در طول درمان احساس می کنید به حداقل برسد و به سرعت ازبین برود.

منبع: https://zhoabex.ir/

منبع: هفت گنج
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2065

به "برترین فیلر های بازار را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فیلر های بازار را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید