برترین پیشنهاد برای خرید اینترنت ADSL مخابرات

به گزارش مجله آرنا، خرید اینترنت ADSL مخابرات حداقل 22 هزار تومان در ماه و حداکثر سه میلیون و 140 هزار تومان در سال خرج روی دست مشترکان می گذارد. مقرون به صرفه ترین سرویس ADSL مخابرات به طور ماهیانه با سرعت یک مگابیت برثانیه عرضه می گردد که شامل 10 گیگابایت ترافیک بین الملل یا 20 گیگابایت ترافیک اینترنت داخلی است. با این حال احتمالا بیشتر کاربران خانگی در حال حاضر ترجیح می دهند حداقل سراغ اشتراک اینترنت با سرعت هشت مگابیت برثانیه بروند که اجاره استریم ویدیو در اپلیکیشن هایی مثل فیلیمو و نماوا را هم فراهم می نماید. در این حالت می توانید به خرید اینترنت ADSL مخابرات دست کم 18 گیگابایت ترافیک ماهیانه به قیمت 28 هزار تومان یا 50 گیگابایت ترافیک ماهیانه به قیمت 42 هزار تومان فکر کنید. هر دوی این سرویس ها را می توان در اشتراک های بلندمدت سه ماهه، شش ماهه و حتی یک ساله هم سفارش داد.

برترین پیشنهاد برای خرید اینترنت ADSL مخابرات

به گزارش مجله آرنا، خرید اینترنت ADSL مخابرات با سرعت هشت مگابیت برثانیه و حداقل 18 گیگابایت ترافیک در ماهیانه، به صورت سه ماهه 84 هزار تومان خرج روی دستتان می گذارد. اگر همین سرویس را به صورت شش ماهه بخرید، باید 168 هزار تومان پول بپردازید و قیمت همین سرویس با اشتراک یک ساله به 336 هزار تومان می رسد. احتمالا 18 گیگ در ماه کافی نیست، پس می توان روی خرید بلندمدت سرویس اینترنت ADSL مخابرات با حداقل 50 گیگابایت ترافیک در ماه فکر کرد. مخابرات اشتراک سه ماهه این سرویس را 126 هزار تومان می فروشد. از متقاضیان اشتراک شش ماهه 256 هزار تومان پول می گیرد و قیمت اشتراک یک ساله سرویس هشت مگابیت برثانیه با ترافیک ماهی 50 گیگابایت را 504 هزار تومان مشخص نموده است، اما دست خریداران را برای بلندپروازی بیشتر باز گذاشته.

خرید اینترنت ADSL مخابرات با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه هم می تواند جزو گزینه هایتان باشد. در مقرون به صرفه ترین حالت این سرویس را با 35 گیگابایت ترافیک بین الملل و به قیمت ماهی 43 هزار و 500 تومان می فروشند. اگر پول سه ماه را جلو بپرازید، خرید همین سرویس برایتان 130 هزار و 500 تومان آب می خورد. قیمت اشتراک شش ماه و یک ساله همین سرویس به ترتیب 261 هزار تومان و 522 هزار تومان خواهد بود. اشکال این سرویس حجم کمی است که در بیشتر مواقع دست مشترک را توی پوست گردو می گذارد. برای جبران این نقص می توان به خرید بسته های ترافیک اضافه مخابرات فکر کرد. اگر در روز های آخر ماه ترافیک اشتراک اینترنت شما تمام گردد، خرید بسته های سه گیگابایت، پنج گیگابایت و 10 گیگابایت به ترتیب با قیمت شش، 9 هزار و 500 و 18 هزار تومان توصیه می گردد. اگر کار سنگینی مثل دانلود سریال یا به روزرسانی نرم افزار ها پیش رو دارید، گزینه هایی مثل بسته 20 گیگابایت، 50 گیگابایت و حتی 100 گیگابایت با قیمت 35 تا 160 هزار تومان احتمالا گزینه ای ایده آل به حساب بیاید. برای دانلود بازی های کنسول، مخابرات سخاوتمندانه بسته ترافیک اضافی 300 گیگابایت با قیمت 480 هزار تومان و بسته ترافیک اضافی 500 گیگابایت با قیمت 700 هزار تومان را به خریداران پیشنهاد می دهد، اما اگر نظر ما را بخواهید، اول بهتر است سراغ خرید اشتراک ماهیانه با ترافیک و حجم بیشتر رفت.

بیشتر بدانید | خرید اینترنت ADSL مخابرات به دو صورت امکان پذیر است؛ می توانید تصمیم بگیرید هزینه را روی قبض تلفن بپردازید که آن را پس پرداخت می نامند یا اول کار و هنگام عقد قرارداد با عنوان پیش پرداخت. به خریداران سرویس شش ماهه و یک ساله به ترتیب سه درصد و هفت درصد تخفیف تعلق می گیرد

خرید اینترنت ADSL مخابرات با سرعت 16 مگابیت برثانیه، با ترافیک ماهیانه 80 گیگابایت گزینه بدی نیست. آن هایی که هزینه اشتراک را روی قبض تلفن خود پرداخت می نمایند می توانند این اشتراک را با قیمت ماهی 60 هزار تومان بخرند. امکان خرید این اشتراک به صورت سه ماهه، شش ماهه و یک ساله وجود دارد.

قیمت خرید اینترنت ADSL با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه و 80 گیگابایت ترافیک ماهیانه، در حالت سه ماهه 180 هزار تومان است. اگر اشتراک شش ماهه را تهیه کنید باید 360 هزار تومان پول پرداخت کنید و اشتراک یک ساله همین سرویس برایتان 720 هزار تومان آب می خورد. گزینه افزایش ترافیک و حجم ماهیانه تا 120 گیگابایت در ماه برای خریداران اینترنت ADSL با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه وجود دارد. قیمت یک سال اشتراک این سرویس 900 هزار تومان خواهد بود و اگر آن را به صورت شش ماهه یا سه ماهه سفارش دهید، باید به ترتیب 450 هزار تومان و 225 هزار تومان پول بپردازید. البته که گزینه پس پرداخت از همه عاقلانه تر به نظر می رسد، چون در این صورت هزینه روی قبض تلفن ثابت شما می آید و شما نهایتا برای خرید اینترنت ADSL مخابرات با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه و ترافیک 120 گیگابایت ماهی 75 هزار تومان پول پرداخت می کنید. اگر برفرض در یک ماه حجم تان تمام گردد، می توان روی خرید بسته های ترافیک اضافه فکر کرد.

مخابرات برای مشترکانی که به ترافیک و حجم بیشتری احتیاج پیدا می نمایند، خرید اینترنت ADSL تحت عنوان سرویس گیگ پلاس را توصیه می نماید. این سرویس در سه سرعت چهار مگابیت بر ثانیه، هشت مگابیت برثانیه و 16 مگابیت برثانیه عرضه می گردد. سرویس هشت مگابیت بر ثانیه ماهی 222 هزار تومان (با احتساب مالیات ارزش افزوده حدود 242 هزار تومان) خرج روی دستتان می گذارد. در عوض ابتدا یک بسته حجمی 45 گیگابایت خواهید داشت که اگر آن را تمام کنید، تازه یک بسته با حجم 300 گیگابایت در اختیارتان قرار می گیرد. قیمت اشتراک سرویس گیگ پلاس مخابرات با سرعت 16 مگابایت بر ثانیه هم ماهی 240 هزار تومان است که در حالت سه ماهه به 720 هزار تومان، در حالت شش ماهه به یک میلیون و 440 هزار تومان و در حالت یک ساله به دو میلیون و 880 هزار تومان (با احتساب مالیات ارزش افزوده سه میلیون و 140 هزار تومان) می رسد.

خرید اینترنت ADSL مخابرات در این حالت اجازه اتصال با سرعت 16 مگابیت بر ثانیه را فراهم می نماید. در قدم اول یک بسته با حجم 120 گیگابایت در اختیار خواهید داشت و پس از اتمام آن، بسته حجمی 300 گیگابایتی برایتان فعال می گردد. در این حالت هر گیگابایت اینترنت ADSL مخابرات برای مشترک هفت هزار و 476 تومان تمام خواهد شد.

خرید اینترنت ADSL مخابرات (بدون احتساب 9 درصد ارزش افزوده)

سرعت Mbpsحجم ماهیانهقیمت یک ماهقیمت سه ماهقیمت شش ماهقیمت یک سال
چهار 40 گیگابایت32 هزار تومان96 هزار تومان192 هزار تومان384 هزار تومان
هشت50 گیگابایت42 هزار تومان126 هزار تومان 252 هزار تومان504 هزار تومان
16120 گیگابایت75 هزار تومان225 هزار تومان450 هزار تومان900 هزار تومان
منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2157

به "برترین پیشنهاد برای خرید اینترنت ADSL مخابرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پیشنهاد برای خرید اینترنت ADSL مخابرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید