تاکید بر ضرورت تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در پروژه های گردشگری

به گزارش مجله آرنا، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، تاکید بر ضرورت تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در پروژه های گردشگری صورت گرفت.

تاکید بر ضرورت تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در پروژه های گردشگری

احمد تجری، مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت ها و منطقه ها نمونه گردشگری گفت: در راستای تسهیل و توسعه سرمایه گذاری در بخش گردشگری و به دلیل کمبود منابع و اعتبارات عمرانی برای احداث و تکمیل پروژه های این بخش، یکی از راهکارهای توسعه و تکمیل پروژه های نیمه تمام و یا ایجاد تأسیسات، جذب سرمایه گذار خارجی است.

او افزود: بر این اساس اداره کل سرمایه گذاری، زیرساخت ها و منطقه ها نمونه گردشگری با معرفی فرصت ها و ظرفیت های بخش خصوصی و پروژه های گردشگری در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی به صورت بسته های سرمایه گذاری، همکاری مستمری با سازمان سرمایه گذاری خارجی و نشست با سرمایه گذاران مرتبط انجام می دهد.

تجری ادامه داد: طرح های متقاضی سرمایه گذاری خارجی که پیروز به دریافت موافقت اصولی از اداره کل مربوطه می شوند، برای ارزیابی نهایی به سازمان سرمایه گذاری خارجی منتقل تا به صورت طرح های خرد و کلان وارد فازهای اجرایی شوند.

مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت ها و منطقه ها نمونه گردشگری آخرین دستاورد حاصل از همکاری میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان سرمایه گذاری خارجی را جذب سرمایه گذار ایرانی مقیم کشور امارات برای ایجاد مجتمع گردشگری در شهرستان لارستان استان فارس به مبلغ 8 میلیون دلار عنوان کرد که در خرداد امسال به تصویب رسید.

تجری افزود: این فرآیند با هدف تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی، یکی از اقدامات اجرایی اداره کل سرمایه گذاری، زیرساخت ها و منطقه ها نمونه گردشگری بشمار می آید که بصورت مستمر در تامین زیرساخت ها و پیشبرد پروژه های صنعت گردشگری کشور نقش بسزایی ایفا میکند.

منبع: همگردی
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: genarena.ir شناسه مطلب: 2014

به "تاکید بر ضرورت تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در پروژه های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر ضرورت تلاش برای جذب سرمایه گذاران خارجی در پروژه های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید